Петак, 27.01.2023. ✝ Верски календар € Курсна листа

Први предсеријски НЕВ Фолксваген Анхуи сишао са производне линије

(EPA/WU HONG)

ХЕФЕЈ-Прво предсеријско ново енергетско возило (НЕВ) Фолксваген Анхуи сишло је у среду са производне траке у Хефеју, главном граду источне кинеске провинције Анхуи, саопштила је компанија. Масовна производња његовог првог новог енергетског модела заказана је за 2023. годину, рекао је Ервин Габарди, извршни директор Фолксваген Анхуи, преноси Синхуа.

Са седиштем у Хефеју, Фолксваген Анхуи је прво заједничко предузеће Фолксваген групе у Кини које се фокусира на истраживање и развој и производњу НЕВ-а, једне од водећих индустрија у престоници.

Укупна инвестиција у пројекат НЕВ компаније вероватно ће достићиће 23,1 милијарду јуана (око 3,3 милијарде америчких долара), рекао је Габарди, додајући да компанија непоколебљиво настоји да имплементира своју развојну стратегију „У Кини, за Кину”.

Од 260 производних добављача Фолксваген Анхуија који су већ присутни, 37 добављача се преселило у Хефеј ради улагања по први пут. До краја ове године, компанија ће отворити 2.300 радних места у Хефеју, а очекује се да ће број запослених премашити 3.500, од којих ће 1.300 бити инжењери за истраживање и развој.

Подаци показују да је у првих десет месеци 2022. производња НЕВ-а у Хефеју порасла за 91,75 одсто на годишњем нивоу, а очекује се да ће годишња производња достићи 260.000 јединица, што је повећање од 80 одсто на годишњем нивоу,преноси Бета.

Коментари1
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zoran
A ova vozila do sada neisu bila enegetska? :)

Комeнтар успeшно додат!

Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.