„Тему” и „Шејн” нису изузети из царина па смањују своју потрошњу на оглашавање у САД
„Тему” и „Шејн” смањују своју потрошњу на оглашавање на друштвеним мрежама у САД јер нису изузети од царина за многе своје пошиљке из Кине и Хонгконга.
Интернет е-продавци, који испоручују јефтину кинеску робу директно америчким купцима, донедавно су били прави хит. Међутим, према извршној наредби Доналда Трампа, од 2. маја њихове пошиљке, јефтиније од 800 долара, више неће бити изузете од америчких царина.
"Тему" и "Шејн" такође планирају да подигну цене производа следеће недеље јер укидање овог изузећа повећава њихове трошкове, пише "Гардијан".
"Темуова" дневна просечна потрошња на огласе у САД на Фејсбуку, Инстаграму, „Тиктоку”, Снапу, „Иксу” и Јутјубу опала је у колективном просеку за 31 одсто у две недеље од 31. марта до 13. априла у поређењу са претходних 30 дана, преноси РТ Балкан.
"Шејнова" дневна просечна потрошња на огласе у САД на Фејсбуку, Инстаграму, „Тиктоку”, Јутјубу и Пинтересту пала је у колективном просеку за 19 одсто у истом периоду.
Марк Балард, директор истраживања дигиталног маркетинга у "Тинуитију", рекао је да је "Тему" нагло смањио огласе и на Гуглу. Ни е-трговци ни "Мета" нису били доступни за коментар.
Подели ову вест

Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.