Ђачки мостови другарства од Малог Пожаревца до Великог Ропотова
Образовни пројекат „Саобраћај и географски простор” повезао је ученике осмог разреда Основне школе „Милорад Мића Марковић” Мала Иванча – одељења из Малог Пожаревца и њихове вршњаке из Основне школе „Трајко Перић” из Великог Ропотова са Косова и Метохије.
Активност је у другом полугодишту, почела виртуелним часом, на коме су се упознали ученици и наставници, а затим су разменили писма која су послали поштом – гестом који је у дигиталном добу показао колико је и даље важна оваква врста комуникације јер продубљује блискост и срдачност.
Тако су, иако географски удаљени, ђаци показали да се праве везе граде срцем и добром вољом. Велика радост уследила је када су једни другима дошли у госте, представљајући своје школе и завичај.
Ученици и наставници из Малог Пожаревца, били су у дводневној посети Косовском Поморављу. Делегацију су чинили председник Општине Сопот, Живорад Милосављевић, директорка ОШ „Милорад Мића Марковић” Милка Војиновић, као и координатор пројекта, наставница географије Радица Јаћимовић, уз подршку својих колега.
Домаћини из ОШ „Трајко Перић” из Великог Ропотова припремили су богат програм уз свечани пријем у згради општине Ранилуг, где су размењени поклони као симбол пријатељства и сарадње.
Ученици су били смештени у домовима својих вршњака, што је додатно допринело јачању веза, дружењу и узајамном разумевању. Боравак је обухватао посету Вали ранчу, са кога се пружа величанствен поглед према врховима Шар-планине, обилазак манастира Драганац, где су ученици и наставници разговарали са игуманом Јустином и монасима. Затим су обишли и једну од најзначајнијих српских светиња – манастир Грачаницу, као и Газиместан, место где се одиграла славна Косовска битка.
Подсећамо, недавно су ђаци из Великог Ропотова посетили Сопот, па том приликом обишли Београд и путовали брзим возом до Новог Сада. Од марта до јуна учили су о великом европском пловном путу Рајна–Мајна–Дунав. Учесници пројекта „Саобраћај и географски простор” направили су корак више ка заједништву, разумевању и пријатељству, што је потврђено запаженим резултатима, од којих су најзначајнији мостови другарства који су повезали ђаке и наставнике.
Подели ову вест


Комeнтар успeшно додат!
Ваш комeнтар ћe бити видљив чим га администратор одобри.