Petak, 09.12.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Dinkić na kredit kupio prvi fijat 500L proizveden u Srbiji

Нови Фијат је изложен у посебно дизајнираној капсули у Кнез Михајловој улици у Београду (фото Танјуг)

BEOGRAD – Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić saopštio je da je na na kredit kupio automobil „fijat 500L” i tako postao prvi vlasnik tog vozila proizvedenog u Srbiji.

Dinkić je u saopštenju dostavljenom medijima naveo da je dan pre početka zvanične prodaje novog Fijatovog modela automobila u svetu, kao što je i obećao, potpisao kupoprodajni ugovor.

Vozilo je kupio na kredit sa rokom otplate od pet godina.

„Ovim novim automobilom moja supruga i ja zamenićemo Pežo 206 star 12 godina koji smo do sada vozili. U skladu sa zakonom, ovu imovinsku promenu prijaviću i nadležnoj agenciji”, piše u Dinkićevoj izjavi za medije.

Dodao je da pre nekoliko godina, mnogi u Srbiji nisu verovali da će projekat koji je, kako je istakao, sam pokrenuo sa Fijatom, „zaista uspeti i da će se u proizvodnim halama u Kragujevcu jednog dana proizvoditi automobili vrhunske svetske klase”.

Tada je, kako je istakao, javno obećao da će biti prvi kupac novog modela automobila jer je „od samog starta duboko verovao u uspeh ove velike industrijske investicije koja je od ogromnog značaja za ukupni privredni razvoj Srbije”.

Prema podacima kompanije Fijat automobila Srbije (FAS), čija fabrika u Kragujevcu proizvodi model „fijat 500L”, najjeftinija verzija tog vozila u Srbiji košta 13.490 evra s porezom na dodatu vrednost, a najskuplja 18.690 evra.

FAS je zajedničko preduzeće države Srbije i italijanskog Fijat, a fabrika u Kragujevcu je svečano je otvorena 16. aprila 2012. godine. Država Srbija u FAS-u ima udeo od 33 odsto, a Fijat 67 odsto.

------------------------------------

Fijat 500L od sutra u prodaji

BEOGRAD – Kompanija Fijat automobili Srbija (FAS) najavila je da će sutra početi da prodaje automobil „fijat 500L”.

Kako se navodi u saopštenju, zainteresovani kupci će imati priliku da se bliže upoznaju s ponudom u „Nedelji otvorenih vrata”, koja se održava od 22. do 29. septembra u prodajnim salonima u celoj Srbiji.

Cena osnovne verzije Fijatovog novog modela koji se proizvodi u Kragujevcu sa „euro 6” benzinskim motorom od 95 konjskih snaga, šestostepenim menjačem i paketom opreme „pop” na srpskom tržištu košta 13.490 evra.

„Ponuda obuhvata 11 boja karoserije, tri boje krova (bela, crna i boja karoserije) i tri boje naplataka (bela, crna i aluminijum), što zajedno daje jedinstven rezultat u klasi - čak 333 kombinacije za personalizaciju vozila”, naveo je FAS.

Ističe da se u startnoj gami motora „fijata 500L” pored benzinskog motora od 1,4 litra, nalazi i turbo dizel multidžet 2 (Multijet) od 1,3 litra (85 konjskih snaga, a uskoro će im se pridružiti i 0,9 „tviner” (TwinAir) od 105 konjskih snaga.

Kompanija Fijat automobili Srbije je zajedničko preduzeće države Srbije i italijanskog Fijata. Srbija u FAS-u ima udeo od 33 odsto, a Fijat 67 odsto.

---------------------------------------

Dinkić: Srbiji od prodaje Fijata u 2013. dve milijarde evra

KRAGUJEVAC – Ministar finansija i privrede Mlađan Dinkić izjavio je danas da će ukoliko Fijat proizvede između 140 i 160 hiljada automobila, Srbija ostvariti oko dve milijarde evra od izvoza u 2013. godini.

„To ne ostvaruje ni jedna pojedinačna fabrika u Srbiji, niko ne prebacuje ni milijardu, to nije bila u stanju ni Železara dok je radila tako da je ovo sasvim sigurno put kojim treba Srbija da nastavi”, rekao je Dinkić novinarima u Kragujevcu.

Dinkić je novinarima u Kragujevcu potvrdio da je budući kupac novog Fijatovog vozila 500 L crvene boje i da je danas skopio ugovor.

„Automobil je jako lep i jedva čekam da ga preuzmem”, rekao je Dinkić i istakao da Vlada Srbije mora da stvori uslove da se smanje kamatne stope koje su, kako je ocenio, dosta visoke.

„Kamatna stopa za bankarski kredit od pet godina koji sam uzeo za kupovinu Fijatovog vozila 500L je 9,2 odsto, što je izuzetno visoko, mnogo više nego u Evropi”, rekao je Dinkić koji je u Kragujevcu prisustvovao promociji Vaterpolo kluba Radnički.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.