Utorak, 27.07.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Zaratili „Jutarnji” i „Večernji”

Ранко Остојић

Zagreb – Dve najtiražnije dnevna novine u Hrvatskoj „Večernji list” i „Jutarnji list” „zaratili” su zbog pisanja o hrvatskom „Votergejtu” – aferi sa curenjem informacija tajnih službi i vesti da ministar unutrašnjih poslova Ranko Ostojić živi u stanu medijskog tajkuna Ninoslava Pavića, koji je izdavač i suvlasnik „Jutarnjeg lista”. Premijer Zoran Milanović i predsednik Ivo Josipović ocenili su da u akciji policije koja je tražila listu telefonskih kontakata pojedinih pripadnika tajnih službi, nema ništa nezakonito.

Kako su naglasili iz „Jutarnjeg lista”, „Večernji list” i dnevnik „24 sata” su od prošle nedelje u velikoj sinhronizovanoj akciji kompromitovanja i smenjivanja premijera i ministra unutrašnjih poslova. „Navodna afera ’Votergejt’ pokazala se lažnom: nije prisluškivan šef tajne službe. Umesto da priznaju grešku i čitaocima saopšte da su bili izmanipulisani, pokušavaju da izmisle nove afere kako bi skrenuli pažnju sa svoje sramne uloge”, piše „Jutarnji list”.

Tome služi i navodno veliko otkriće da Ostojić stanuje u stanu jedne od Pavićevih kompanija, iz čega se izvlače „pogani zaključci” o nekom sukobu interesa, piše list.

„Jutarnji list se bavi ozbiljnim novinarstvom, istražuje i proverava činjenice, pa nikako nije mogao objaviti konstrukcije obaveštajnog podzemlja koje je plasirao ’Večernji list’. Oko spornog stana dovoljno je reći da je reč o stanu od 50 kvadrata koji Ostojić koristi već šest godina i da to nema nikakve veze s funkcijom koju trenutno vrši”, navodi suvlasnik „Jutarnjeg lista” Ninoslav Pavić u saopštenju.

Iz „Večernjeg lista” uzvraćaju da nisu tražili smenu ni ministra unutrašnjih poslova ni premijera, kao i da afera nije lažna. „Večernji list” nije pisao da je bilo ko prisluškivan nego da su izlistavani telefonski listinzi i to na način koji nije legalan. „Čitaoci veruju ’Večernjem listu’, naša je uloga u ovoj priči časna”, navodi se u reakciji „Večernjeg lista” i dodaje da je Ostojić u eklatantnom sukobu interesa, jer nema takvog primera u Evropi. Oni podsećaju da je i bivši ministar unutrašnjih poslova Tomislav Karamarko bio poslovni partner Ninoslava Pavića, a ne „Večernjeg lista”. „O profesionalnom i ozbiljnom novinarstvu na koje se poziva ’Jutarnji list’, mogla bi se napisati cela knjiga srama, s poznatim lažnim intervjuom s premijerom Ivom Sanaderom na čelu. Informaciju ’Večernjeg lista’ potvrdilo je nekoliko izvora u vrhu sadašnje, a ne bivše vlasti, a Pavićevom logikom podmetanja iz podzemlja zapravo dolaze iz vrha vlasti”, piše „Večernji list”.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.