četvrtak, 06.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
nedelja, 23.04.2017. u 19:47 Ana Tasić

Deca u ratu sa roditeljima

„Ljubav, ljubav, ljubav”, tekst Majk Bartlet, režija Alisa Stojanović, Atelje 212
(Фото Атеље 212)

Savremena komična drama Majka Bartleta „Ljubav, ljubav, ljubav” (2010) napisana je u najboljoj tradiciji britanske drame „stanja nacije” (state-of-the-nation play), dela Arnolda Veskera, Dejvida Hera, Hauarda Brentona.

Poput njih, Bartlet je dao izazovno tumačenje društveno-političkih promena u poslednjim decenijama, u raskošnom epsko-dramskom obliku.

Događaji se protežu na četiri decenije, kroz tri dela drame, iscrtavajući životne okolnosti Sandre i Keneta, od upoznavanja krajem šezdesetih godina, preko tinejdžerstva njihove dece Džejmija i Rouz, do današnjeg vremena.

CEO TEKST SAMO U ŠTAMPANOM I DIGITALNOM IZDANjU

Komеntari3
5e11a

Tamara
Jednom rečju - dosadno. Mnogo truda ni oko čega. Nama čak nije bilo ni smešno ni zabavno, a ljudi se smeju... Prazni dijalozi, bespotrebne radnje na sceni, a glumci se trude i sve to traje preko 2h. Bolje popijte kafu na nekom lepom mestu.
pjer
Zahvalni smo našim pozorištima što nam omogućavaju da vidimo kako žive naši gospodari, kako se raduju naši gospodari, kako pate, vole ... Beogradska pozorišta se već decenijama utrkuju ko će se više udvoriti gospodarima, a ono malo naših tekstova što se nađe na beogradskim scenama, kopija je tekstova naših gospodara...Komad je krajnje banalan, površan do zla boga, osrednji gimnazijalac bolje bi to uradio, ali zaboga, gospodarima se sve oprašta...Nesrećni glumci, kao i uvek, vade iz mrtvih ove trećerazredne tekstove. Mercedes ne znamo da napravimo, ali dramu, komediju - sigurno ćemo bolje uraditi nego naši gospodari...Dajte mislite malo svojom glavom!...Nedopustivo je biti toliko servilan.
Miska Knezevic
Pjere svaka cast! Isto mislimo! Uy sve receno i dosadno!