Nedelja, 25.09.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Radovi na Koridoru 10 pri kraju, neće sve biti gotovo 2017.

Радови на једном од мостова на Коридору 10 (Фото Танјуг/Т.В.)

Potpredsednica vlade i ministarka građevinarstva Zorana Mihajlović je izjavila danas da su radovi na Koridoru 10 pri kraju, ali da najverovatnije neće sve biti završeno do kraja godine.

Mihajlović rekla da je na sastanku u Vladi Srbije zatražila od Koridora i Puteva Srbije preciznu dinamku za sve deonice na koridorima 10 i 11.

Mihajlović je posle sastanka sa vd. direktorima Koridora i Puteva, Zoranom Babićem i Zoranom Drobnjak, o izvođenju radova na koridorima 10 i 11, rekla da su na probijanje rokova uticali razni faktori i da očekuje izveštaj o tome, a naročito o okolnostima koje nisu bile objektivne.

„Da li će sve biti završeno 2017. godine, mislim da neće biti sve gotovo. Kada ta dinamika dođe za sve deonice može da bude potpuna javna”, rekla je Mihajlović novinarima.

Ona je dodala da će nakon toga videti kakva će biti odluka Koridora Srbije za kritične deonice na Koridoru 10, poput tunela Predejane.

„Očekujem za neke kritične tačke od Koridora Srbije u narednih sedam do 10 dana da ćemo dobiti odgovore”, kazala je Mihajlovićeva.

Prema njenim rečima, sastanke sa direktorima nastaviće najmanje jednom mesečno, jer ne može da se radi bez stalne koordinacije Puteva i Koridora, kao i vlade i ministarstva.

Mihajlovićeva je pohvalila Babića, ističući da su za ranije direktore svi drugi bili krivi - nadzor, projektant, država, ministarstvo..., dok od Babića nije čula nijednu takvu reč.

„Dobila sam kao odgovor da je na terenu, da radi i da na nešto ne može odmah da odgovori i slično. Na tome mu hvala i očekujem da ću to dobiti i od Puteva Srbije”, naglasila je Mihajlović.

Ona je poručila da od Koridora Srbije sada očekuje samo rezultat i da više nema izgovora, kao što je to bio slučaj u prethodnom periodu.

„Zbog nekoliko problema koji se odnose na Grdeličku klisuru i tunel, ne bih mogla da kažem da će radovi na Koridoru 10 biti gotovi tog dana ili meseca”, rekla je Mihajlović.

Ona je kazala da će ove godine bar 80 kilometara biti završeno na koridorima, od čega oko 50 kolometara na Koridoru 11.

Potpredsednica vlade je istakla da su radovi na Koridoru 10 posebno važni zbog privrede, ekonomije i rasta, te da je i to razlog zašto ne sme biti ni jednog jedinog dana zakašnjenja u radovima.

Babić je u prvom obraćanju medijima na funkciji vd. direktora Koridora Srbije rekao da su neophodni takvi sastanci sa ministarkom građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture.

„U prethodnom periodu imamo dnevnu komunikaciju koja je neophodna zarad prevazilaženja problema na oba kraka Koridora 10 i da bi u najkraćem roku rešavali te probleme. Ja sam jedan od ljudi koji voli da radi stvari - korak po korak 'step by step' i ne bih pravio velike najave, nego da sledeća viđanja budu kako jednu po jednu deonicu budemo završavali”, rekao je Babić.

On je istakao da su inicijativa i stav ministarke oko sastanaka dobri, kako bi se problemi rešavali brže.

Prema njegovim rečima, najviše problema ima na deonici Bancarevo-Crvena reka na istočnom kraku Koridora 10, a na južnom kraku - na tunelima.

„Trenutno na trasi južnog kraka na Koridoru 10 ima 1.215 radnika i 320 kamiona i mašina, a na istočnom kraku 698 radnika i 296 radnih mašina i kamiona”, naveo je Babić.

On je rekao da će deo Koridora 10 od Pirota do bugarske granice biti završen u prvoj polovini septembra, dok deonica do Pirota zavisi dobrim delom od grčkog Aktora i da su tu na lotu dva značajno podignute aktivnosti.

„U julu ćemo imati i potpuno gotovu deonicu Crvena Reka - Čiflik i Čifklik - Staničenje, u punom profilu sa zavrsnim slojem asfalta. Završavamo levi poluprofil do četvrtak, kada prabacujemo saobraćaj sa desnog na levi poluprofil, kako bi u prvoj polovini jula, verujem između 10 i 15. jula, mogli da otvorimo tih 24 kilometara u punom profilu”, precizirao je Babić.

Drobnjak je rekao da je počelo rušenje stare naplatne rampe Bubanj Potok i da će taj posao biti obavljen do kraja meseca.

On je kazao da se zbog toga ne očekuju gužve i podsetio da je umesto Bubanj Potoka otvorena nova naplatna rampa koja ima 40 do 50 odsto veću propusnu moć.

(Tanjug)

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dr Miggyy
Ко је веровао, осим Зоране и ΛВ, да ће Коридор 10 бити завршен до краја године, мада су раније нагађали и пре времена завршетак тог аутопута? Тај аутопут се гради тридесетак година, а бићу срећан ако буде завршен до краја 2018. године. Колико је утрошено време, новца, опреме и надмудривање политичара, јер инжењери не могу да дођу, од њих, до речи, то сам Бог зна. Упоређења ради, изградња аутопута “Братство и јединство” у време “бравара” је трајала знатно краће време, а рађено је ручним колицама, крампом и лопатом, а извођачи су биле домаће фирме или радне акције. Спреман сам да се опкладим са Зораном и ΛВ.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.