Nedelja, 17.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Er Srbija: Preusmerena većina putnika leta JU500

Ербас А330 Ер Србије (Фото Танјуг/З.Ж.)

Većina putnika koja je iz Beograda trebalo da leti za Njujork letom JU500, koji je otkazan zbog tehničkih nedostataka letelice „Erbas A330” preusmerena je na druge letove, a procena tehničkih službi je da će radovi na avionu biti završeni u toku noći i da će avion sutra leteti prema planiranom rasporedu, saopšteno je iz Er Srbije.

Istovremeno, Er Srbija radi na zbrinjavanju putnika povratnog leta JU501 iz Njujorka za Beograd, koji je takođe otkazan i preduzima sve što je u njenoj moći da bi zbrinula svoje goste, koji su, kako je navedeno, najvažniji prioritet kompanije.

Nadležne službe Er Srbije maksimalno su angažovane da bi se tehnički nedostatak na letelici „erbas A330” uklonio, a njihova procena je da će radovi na avionu biti završeni u toku noći i da će avion sutra leteti prema planiranom rasporedu.

Današnji let Er Srbije JU500 od Beograda do Njujorka otkazan je usled tehničkog nedostatka, otkrivenog tokom redovnog održavanja letelice „erbas A330”, rečeno je Tanjugu u Er Srbiji.

Er Srbija savetuje putnicima da za dodatne informacije pozovu njen Kontakt centar na 0800 111 528 iz Srbije ili na +381 11 311 21 23 iz inostranstva. (Agencija)

Komentari8
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Rastko Petrovic
Ja sam bivsi JATovac, koji nije dete generala, pilota ili nekog zaposlenog u JATu. Dobio sam i otkaz od istih. I nema razloga da im drzim stranu. Ali, istine radi, sve sto je napisao Dragan je tacno! I ako vas bole te servis karte (kojih u nekom od razlicitih vidova popusta daju sve kompanije zaposlenima), ja sam je koristi jednom u dvadeset godina. 10% bez prava rezervacije i 50% sa pravom rezervacije. Probajte leti da udjete u avion bez rezervacije a kada se obracuna popust (a racuna se na najvisu tarifu) - aviokarta vas kosta vise nego da ste je kupili redovnim putem. "Renesansa za putnike" ? Ukucajte BEG TIV BEG. 331 euro!!! Karta JATom nikada nije kostala toliko. Trazili ste - gledajte.
Деки
Можда сте управо изузетак који потврђује правило? Па вероватно сте приметили да су многи око Вас ипак на други начин долазили до посла? Што де цене карте за Тиват тиче проверио сам и видео да цене повратних износе између 100-170€, зависно од датума. Слажем се да је 331€ превише за такав лет и можда је та цена (била?) везана за неки веома специјалан датум или време? Пошто често летим знам да су цене веома различите што је потпуно друкчије било у време ЈАТ-а када су цене биле махом фиксне. ЈАТ је била државна престижна компанија па је њен финансијски резултат био у сенци југословенског ПР-а и никада није био у стварној конкуренцији са компанијама као што су напр. били Луфтханза, Бритиш итд. Па и Свисер је пропао захваљујући ароганцији и убеђењу да људи треба да буду срећни ако могу да дођу на листу путника! ЈАТ је био јака компанија са много знања али комерцијално слаба да преживи ову утакмицу у којој само пар највећих успевају да одрже своје постојање.
Dragan
Deki: te servis karte postoje svuda u svetu. Takodje, uslovljene su ako ima mesta u avionu. Drugo, poredimo dve razlicite kompanije u dva razlicita vremena. Sankcije, izolacija, sve je to uticalo na ekonomsku situaciju. Ne zaboravite da su I zaposleni u Jat-u, tokom 2000tih masovno otpustani I ostavljeni bez posla, tako da masa ljudi zali za svojim kompanijama, ne samo ex-Jatovci. Svi smo mi krivi za ono sto nam se desilo. Trebalo je prvo mnogo bolje da se radi, drugo nismo smeli ovo da dozvolimo, sve sto su nasi roditelji gradili decenijama, otislo je niz vodu u roku od 5godina. Sramota
DizA Sidnej
Predve sedmice sam leteo avionom Air Serbia od Abu Dabija do Beograda. Avion je bio preistorijski. Nije imao tv ekrane, a stjuardese su pokazivale rukama pravila leta. Iako su bile ljubazne, nisu mogle da otklone neugodan utisak putnika o ovom avio prevozniku.
Данило
Господо, не солите ми рану, не дирајте ЈАТ и авнојевску Југу. Па та смркнута лица особља, па они недодирљиви другови нога личка а ципела бечка. Како сада да живимо без домаћег и страног непријатеља? Бројећи кораке попу Момчилу, цедише комарце а прогуташе камилу.
Dragan Dragan
To je tako kad se u floti ima samo jedan avion odgovarajućeg tipa. Prošle godine su zvaničnici naše kompanije izjavili drugi A330-200 stiže u oktobru 2016. pa će se probati i sa čarterima za Kanadu. Kako se može raditi 5 rotacija nedeljno sa jednim avionom. A skoro kada je naša kompanija iznela planove za budućnost, širokotrupni avioni, komada 1. Jednostavno to nije moguće a praktično povlači ogromne ekonomske rizike baš u ovakvim slučajevima. Naša nova kompanija se mnogo hvali, u prihod ubraja i preko 70 milona evra pomoći Vlade, a JAT-u koga samo pljuju su davali isključivo kratkoročne kredite, A kako se može preživeti sa kratkoročnim kreditima...Malo vise poštovanja za prethodnike, oni su ipak malo vise znali o ovom poslu, neko kompanija majka koja je osnovana pre 10 godina. Da ne pričamo kako je ta majka zaratila sa Lufthanzom i kako je prošla... Spasimo se bar mi na vreme.
miroslav
Jatovci su nekad bili, važni, puni sebe, drski, bili su sami sebi dovoljni i iz toga razloga su propali. Posao u JAT-u su dobijala deca zaposlenih, kumova i prijatelja. Verujem da su sada nostalgični gospodine Dragane, imali su svoj JAT pa izgubili, teško je prihvatiti tu činjenicu. Samo za ilustraciju, usporedite šaltersko osoblje i kabinsko osoblje JAT-a sa osobljem Er Srbije, desila se renesansa, bar za nas putnike.
Деки
Можда грешим али мора да сте Ви бивши ЈАТ-овац. Жал за ЈАТ-ом је вероватно још само присутан код оних који су имали привилегију да тада буду запослени код ЈАТ-а. Ми, обични путници који смо увек плаћали ПУНУ цену за ЈАТ-ове карте, можемо да поредимо како смо некада и како данас летимо. Услуга, уредност, тачност и конкурентне цене ЕрСрбије су на вишем ниво него некада ЈАТ-ове. Имам утисак да сам данас равноправан када купујем карту док сам у прошлости виђао велики број оних који су "преко везе" долазили до тзв. "сервис карата". Понекада сам и сам морао да тражим везу да бих уопште могао да купим карту. Не кажем да је Етихад /АС идеална али време је да екс ЈАТ-овци признају да су и они својим понашањем у прошлости допринела да се ЈАТ суноврати (на срећу) финансијски.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.