Autoputem – od Kragujevca do koridora 10 i 11
Od kada je 1993. formirano jedinstveno ekonomsko tržište EU, više se radi i na izgradnji infrastrukturne mreže Evrope. Danas se pitanje razvoja te mreže posmatra i van granica Unije, pre svega zbog njene strateške potrebe za proširivanjem tržišta.
Da je izgrađena kompletna infrastrukturna mreža državnih puteva prvog reda, Srbija ne bi imala problem čak ni sa aktuelnim spekulacijama o navodnom odlasku „Fijata“ iz Kragujevca, jer bi, uz postojanje adekvatne infrastrukture, ovaj grad danas bio najpoželjnija strateška destinacija za bilo kojeg investitora koji bi se uputio ka našoj zemlji.
Najavljenim puštanjem u saobraćaj kompletne deonice Lapovo–Kragujevac završava se ipak samo prva faza planiranog državnog puta Lapovo–Kragujevac–Čačak. Tek s kompletnim povezivanjem Kragujevca s koridorima 10 i 11 (prema Prostornom planu Republike Srbije), omogućio bi se potreban nivo komunikacija za protok robe i usluga, koji je na tom potezu, zbog svih prethodno navedenih činjenica, nesumnjivo potreban.
Arhitekta, bivši direktor JP „Direkcija za urbanizam“ Kragujevac (2014–2017)
CEO TEKST SAMO U ŠTAMPANOM I DIGITALNOM IZDANjU
Подели ову вест




Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.