Sreda, 08.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Autoputem – od Kragujevca do koridora 10 i 11

(Фото Просторни план Србије)

Od kada je 1993. formirano jedinstveno ekonomsko tržište EU, više se radi i na izgradnji infrastrukturne mreže Evrope. Danas se pitanje razvoja te mreže posmatra i van granica Unije, pre svega zbog njene strateške potrebe za proširivanjem tržišta.

Da je izgrađena kompletna infrastrukturna mreža državnih puteva prvog reda, Srbija ne bi imala problem čak ni sa aktuelnim spekulacijama o navodnom odlasku „Fijata“ iz Kragujevca, jer bi, uz postojanje adekvatne infrastrukture, ovaj grad danas bio najpoželjnija strateška destinacija za bilo kojeg investitora koji bi se uputio ka našoj zemlji.

Najavljenim puštanjem u saobraćaj kompletne deonice Lapovo–Kragujevac završava se ipak samo prva faza planiranog državnog puta Lapovo–Kragujevac–Čačak. Tek s kompletnim povezivanjem Kragujevca s koridorima 10 i 11 (prema Prostornom planu Republike Srbije), omogućio bi se potreban nivo komunikacija za protok robe i usluga, koji je na tom potezu, zbog svih prethodno navedenih činjenica, nesumnjivo potreban.

Arhitekta, bivši direktor JP „Direkcija za urbanizam“ Kragujevac (2014–2017)

CEO TEKST SAMO U ŠTAMPANOM I DIGITALNOM IZDANjU

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Darko
Kvalitetna analiza, imao sam priliku da pročitam tekst i u štampanom izdanju. Na žalost , premijerka Brnabić iako se hvali IT komunikacijom, očigledno ovo nije pročitala a i da jeste, verovatno i ne razume poentu ove stručne opservacije. Da se napredak u oblasti razvoja infrastrukture zaista želi, ovakvi stručnjaci bi odavno bili pozvani u Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, ali ih po pravili "ne razume" ni Beograd, a kamoli lokalna sredina, jer je jasno da ako nisu partijski "eksperti " njihov stav nije ni bitan, niti potreban, pa makar bili sto puta doktori nauka !!!
Petar
Ne cini asfalt ono sto privlaci investitore, asfalt je samo segment... Povrsna analiza.
Marko Pavlovic
Ne vidite dalje od nosa. Infrastrukturna povezanost je kicma svake privrede. Transport robe i radne snage izmedju dva grada moze da bude, npr 3 sata, a moze da bude samo jedan sat. To je razlika izmedju obicnog (loseg) i auto-puta...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.