Petak, 03.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Er Srbija do sada uslužila 10 miliona putnika

(Фото Танјуг/Драган Кујунџић)

Er Srbija, posle manje od četiri godine, jutros je proslavila istorijski trenutak i poželela dobrodošlicu svom desetmilionitom putniku, saopšteno je iz ove kompanije Branislav Kuzmanović, arhitekta iz Subotice, iznenadio se kada je čuo ovu lepu vest, dok se na Aerodromu Nikola Tesla prijavljivao za let JU212 Er Srbije od Beograda do Tirane. Dane Kondić, generalni direktor Er Srbije, rekao je:

„Veoma mi je drago što smo za manje od četiri godine prevezli 10 miliona putnika. To je značajan rezultat za mladu avio-kompaniju veličine Er Srbije i to znači da smo, u proseku, svakodnevno prevozili skoro 7.000 ljudi iz Beograda i ka njemu, što je istovremeno izuzetno veliki doprinos srpskoj privredi. Cenimo poverenje i lojalnost koju su nam ukazali naši putnici i nastavićemo da im pružamo mogućnost izbora i još više pogodnosti.“


Branislav Kuzmanović (Foto Er Srbija)

Predstavnici Er Srbije čestitali su gospodinu Kuzmanoviću i uručili vaučere za povratne besplatne karte koje će moći da iskoristi za putovanje na bilo koju destinaciju koja je u ponudi Er Srbije. „Ne mogu da verujem da sam ja desetmilioniti putnik Er Srbije. Često letim Er Srbijom i iskreno nisam očekivao ovakvo iznenađenje,“ rekao je Kuzmanović.

Nacionalna avio-kompanija Srbije proslaviće svoju četvrtu godišnjicu 26. oktobra 2017. i trenutno nudi letove za više od 40 destinacija u Evropi, na Mediteranu, Bliskom Istoku i u Severnoj Americi. Flota ove avio-kompanije sastoji se od jedne širokotrupne, 14 uskotrupnih i šest turboelisnih letelica.

Komentari5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Beogradjanin Schwabenländle
Цитат: ЈАТ је својевремено имао најбољу храну у Европи. Наравно свако има право на своје мишљење, само се некако бојим да дотични није никада сео у један путнички авион. То показује његово мишљење о гастрономској понуди европских авиопревозника. Моје скромно мишљење образовано на личном искуству у путовањима авионима је да је ЈАТ имао далеко најгору могућу понуду, најгору. Из упоређења сам извадио источноевропске авиопревознике чија понуда хране у авионима није била вредна за узимање у као пример, или спомиљање уопште. Иначе видим да су писци осврта све сами стручњаци за цивилни авиосаобраћај.
dr Slobodan Devic
JAT je svojevremeno imao najbolju hranu u Evropi. Turizam, gostoprimstvo i hrana treba da budu u osnovi srpskog imidza (da ne kazem slike). Ne mogu da verujem da usteda na kvalitetu hrane moze da se isplati u danasnjem konkurentnom avio-saobracaju. Naprotiv, to bi mogao da postane dodatnim razlogom da putnici radije lete Aero Srbijom.
dr Slobodan Devic
@ Petar Amer - potpuno ste u pravu. Ne treba covek ni u toalet da ide tokom dvocasovnog leta. A za one kojima bas prigusti, za njih moze da se instalira automatska naplata ulaska u toalet - stono bi se reklo, elektronska baba-sera. Nego se nesto mislim, posto u avionima vec postoje maske za slucaj pada pritiska i jamacno samo skupljaju prasinu, trebalo bi i vazduh naplacivati. Jedino se ne bih slozio da putnici treba da okrecu pedale kako bi avion ustedeo i na gorivu ...
Petar Amer
Ne vidim kome uopste treba hrana u avionu na bilo kom letu kracem od 2 pa i 3 sata.
GRADA
Sve cestitke Air Serbiji uz zelje da odrzi isti nivo kvaliteta usluge kao i u zadnjih cetiri godine. Poslednje redukcije u servisu putnika na evropskim linijama trebaju ostro da zabrinu rukovodstvo (rezervacija sedista, ukudanje punog obroka, placanje dodatnih usluga, itd) jer putnici lako prelaze na druge operatore. To je najbolje iskusio Malev, koga vise nema.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.