Ponedeljak, 28.11.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Bicikl nije samo za rekreaciju već i sredstvo prevoza

(Фото А. Васиљевић)

Bicikliste je uznemirila najava da grad sledeće godine, u toku rekonstrukcije ulica od Ruzveltove do Tadeuša Košćuška, neće uraditi biciklističke staze na tom potezu iako su analize stručnjaka pokazale da je to izvodljivo. Zbog toga neće u potpunosti biti ostvaren plan gradske vlasti od pre godinu dana po kome je i Ulica cara Dušana trebalo da dobije biciklističku stazu.

Da nadležni ipak neće odustati od ranije zacrtanih 120 kilometara staza za bicikliste u starom delu grada, može se zaključiti iz jučerašnjeg saopštenja „Beokom servisa”. U njemu se ovaj gradski sekretarijat osvrnuo na ovogodišnju rekonstrukciju Slavije i Bulevara oslobođenja.

– U projekat je, zbog popularisanja bicikla kao saobraćajnog sredstva, uneta nova biciklistička staza. Osim staze, biciklisti su dobili i parkinge za svoja vozila. Grad je napravio strategiju „Bicikliraj Beogradom”, koja podrazumeva četiri pravca razvoja biciklizma u prestonici: izgradnja primarne mreže od 120 kilometara staza, postavljanje 200 parking mesta za bicikle, „bajk šer” sistem i obrazovanje stanovništva. Izgradnjom staza građani će dobiti infrastrukturu koja omogućava da u Beogradu bicikl ne bude samo sredstvo za rekreaciju već prevozno sredstvo – navode u „Beokomu”.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Bruno Kaljac
U Danskoj bicikl je sredstvo prevoza. U toj kraljevskoj zemlji auto kosta tri puta skuplje nego u Nemackoj. Imati kola u Danskoj je skupi luksuz i pored toga ova zemlja se racuna kao jedna od bogatijih. Ulicama Kopenhagena videcete u najhladnijim danima puno ljudi kako do i sa posla sa decom u prikolicama, voze bicikle. Hladan vetar , kisa, sneg, bicikli idu dalje. Nista jednostavno,,,u kraljevskoj zemlji sve je preskupo. Hvala na njihovom standardu gde je najobican auto luksuz za 80% Danaca.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.