Subota, 04.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

„Er Srbija”: bezbednost putnika nije bila dovedena u pitanje

(Фото Д. Јевремовић)

Povodom spekulacija pojedinih medija u vezi sa letom JU 123 od 26.  novembra, „Er Srbija” obaveštava javnost da na pomenutom letu od Sofije do Beograda, nijednog trenutka nisu bili dovedeni u pitanje bezbednost putnika, posade, kao ni letelice, saopšteno je iz „Er Srbije.”

„Naime, članovi posade primetili su tokom leta vibracije, pa su zbog predostrožnosti, odlučili da se avion iz tehničkih razloga vrati na sofijski aerodrom. Važno je naglasiti da je sletanje obavljeno normalno, bez ikakvih poteškoća. Pregledom letelice ustanovljeno je da nedostaje jedan panel, koji je zamenjen, čime je avion ubrzo doveden u plovidbeno stanje”, navodi se u saopštenju.

Letačka i kabinska posada „Er Srbije” reagovale su profesionalno i u skladu sa važećim procedurama, a pregledi su obavljeni u skladu sa najvišim svetskim standardima.Ovakve situacije se neretko dešavaju i drugim svetskim kompanijama, ali se tome ne pristupa toliko senzacionalistički kao kada je reč o jednom delu naše javnosti.

„Nije jasno kome je u interesu da se širi panika i nadamo se da to neće biti slučaj ubuduće. Jedno je alarmirati javnost ukoliko postoje neki veliki problemi, a nešto sasvim drugo namerno širenje panike”, konstatuje se u saopštenju „Er Srbije”.  

Avionu "Er Srbije" otpao deo na letu iz Sofije za  Beograd

Avionu "Er Srbije" na letu iz Sofije za Beograd, 26. novembra nakon uzletanja je otpao deo letelice, ali su brzom i blagovremenom reakcijom posade izbegnute sve štetne posledice, objavio je Međunarodni sajt „Aviejšen Herald”. Taj sajt objavio je danas da je prilikom uzletanja, odnosno dizanja aviona na određenu visinu letenja, posada osetila buku i učestale vibracije u zadnjem delu letelice.

Posada je odmah je odlučila da avion vrati u Sofiju, gde je bezbedno slete, 20 minuta nakon uzletanja. Bugarski tim za istragu avionskih incidenata izvestio je da je sa letelice otpao jedan deo tokom leta.

Prema pisanju tog sajta, koji izveštava o svim avionskim incidentima širom sveta, ovaj događaj je okarakterisan kao ozbiljan incident povodom kojeg je istraga u toku. (Tanjug)

Komentari21
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

branko
Elisni avion na relaciji ove duzine je bruka
dr Slobodan Devic
Maksimalni dolet ATR 72-200 je 1 200 kilometara. Rastojanje izmedju Beograda i Sofije je 330 km vazdusnom linijom ...
dr Slobodan Devic
Mozda bi Politika mogla da sazna imena pilota? Bez obzira na cemu lete, nasi piloti su imali izuzetno mali broj ne samo padova (samo jedan, JU 769, 1973-e sa Karavelom; eksploziju na JU 367 ne racunam jer je to bio teroristicki akt) nego i incidenata (sto govori i o dobroj "zemaljskoj aviomehanici"). Moze prica ko sta hoce, ali Avio Srbijom treba leteti ne samo iz patriotskih razloga. Onomad, moja bivsa snaja (Francuskinja), letela je iz Pariza za Beograd jer je JAT imao daleko bolju hranu nego AF.
bodili
"...недостаје један панел, који је замењен, чиме је авион убрзо доведен у пловидбено стање.." Na kome mestu bi trebalo da bude taj "panel" kad nije odmah primeceno da nedostaje? Ah da, ako je "nedostajao" onda nije mogao biti "zamenjen" mogao je samo biti namesten novi panel a ne zamenjen - zamenjuje se nesto sto je tu prisutno ali iz nekog razloga ne odgovara. Kako se zamenjuje nesto sto nedostaje? Izgleda mi da se ovde pokusalo nesto "lepo" i utesno reci sa malo reci i sa puno neizrecenih informacija sto samo povecava sumnjicavost....
Milan S.
Bezbednost putnika verovatno nije bila bitno ugrožena ali je naravno bila ugrožena inače ne bi bilo prinudnog sletanja nazad na aerodrom u Sofiji. Često se vozim avionom godišnje i 500k mil. nikad mi se nije desilo da neki deo aviona otpadne, priča kako je to mali problem i da se dešava često besmislena je. Da je sve objavljeno kad se desilo bilo bi mnogo manje medijske štete po kompaniju ovako budi sumnju u razloge neobjavljivanja.
Јован Скерлић
Пре пар година авиону холандске државне компаније КЛМ отпао је цео мотор. Тако да... где су људи ту су инциденти.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.