Utorak, 24.05.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Brnabić: „Fijat” ostaje u Srbiji, nema razloga za sumnje

(Фото ФАС)

Predsednica Vlade Srbije Ana Brnabić izjavila je da italijanska kompanija „Fijat” ostaje u Srbiji i da ne postoji nijedan razlog da sumnjamo u to.

„Tokom sledeće nedelje imam sastanak sa menadžmentom Fijata. Zamolila sam takođe da se zakaže i Nadzorni odbor „Fijata” kako bi razgovarali o daljim planovima”, rekla je Brnabić za dnevnik RTS.

Ona je rekla da će uskoro imati dodatne informacije koje će objaviti. (Tanjug)

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Miki
Koliko sam ispratio priču, 500L je loše rangiran na USA tržištu zbog zastarelog automatskog menjača (koji i nije Fiat-ov), dizajna koji uopšte nije privlačan prosečnom Američkom kupcu, i određenih nespretno konstruisanih detalja u enterijeru (kratka sedišta, komplikovano preklapanje zadnjih sedišta...). Sve to nema veze sa sklapanjem u Kragujevcu, niti sa radnicima. Sa druge strane, na Fiat vozila u poslednje duže vreme, nema nikakvih posebnih pritužbi na kvalitet izrade. Sasvim su u rangu ostalih Evropskih vozila. Ali spomenute mane su dovoljne da ga potisnu na dno liste. Slične primedbe na 500L su i u Evropskim zemljama. Na današnjoj savremenoj mass liniji za sklapanje vozila koju primenjuje Fiat, i koja je standard za današnju auto industriju, sami radnici na liniji nemaju gotovo nikakav uticaj na kvalitet konačnog proizvoda. Kvalitet zavisi najviše od kontrukcije i inženjerskih rešenja pojedinih sklopova, koje radnici samo "ređaju" na vozilo dok se kreće linijom za proizvodnju.
Nenad
500L u par listi koje sam vidjeo uvjek bio najlosije rangiran model po kvalitetu na americkom trzistu. Pitam se da li je to zbog lose Fijatove tehnologije ili je problem u radnicima. Rukuvodstvo Fiat Srbije ozbiljno trebalo da izanalizira problem ako misli da zadrzi proizvodnju. Model se slabo prodaje upravo zbot toga, a fabrika koja pravi auto koji se ne prodaju nikome netreba.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.