subota, 15.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 27.11.2018. u 14:56

Kinezi zainteresovani za izgradnju autoputa Beograd - Zrenjanin

(Фото Танјуг)

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović razgovarala je danas sa predstavnicima kineske kompanije „Šandong” o mogućoj saradnji na novom projektu izgradnje autoputa Beograd-Zrenjanin.

Mihajlović je navela da je prioritet u ovoj fazi realizacije novog projekta da se pripremi kompletna projektno-tehnička dokumentacija, a da će se u narednom periodu razgovarati i o modelima finansiranja.

Na sastanku, kojem je prisustvovao i ambasador Kine u Srbiji Li Mančang, predstavnici „Šandonga” istakli su da su spremni za intenzivnu saradnju sa vladom u vezi sa mogućom saradnjom na realizaciji ovog projekta.

Projekat izgradnje novog auto-puta kroz Vojvodinu, dužine oko 66 kilometara, omogućiće spajanje Beograda, odnosno Borče i Zrenjanina, i doprineće uspešnoj realizaciji započetih investicija i privlačenju novih u Zrenjaninu i Banatu, navodi se u saopštenju ministarstva.

„Saradnja Srbije i Kine u oblasti infrastrukture traje već dugo, a svi projekti koje realizujemo sa NR Kinom rade se efikasno i mogu da budu primer mnogim drugim ulagačima u Srbiji”, rekla je Mihajlovićeva, prenosi Tanjug.

 

Komеntari16
1519c
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sinisa Stojcic
A autoput Beograd - Kladovo preko Donjeg Milanovca?
Jovan
Da je neke srece da su oni gradili most na kraju Cukarickog rukavca gde bi nam sad bio kraj. Licio bi na onaj preko Dunava i nikome nista nebi falilo. A mnogo bi se manje zaduzili. Ali, moralo je to da se zatvori za prolaz ptica i da nikne tu najveci gromobran na teritoriji grada, pardon, skupljac gromova ( nisam neki strucnjak ali nisam ni glup da se neplasim groma kada je oblacno ). Koliko bi smo samo kilometara puta mogli da izgradimo da most nema toliko masinskih elemenata umesto gradjevinskih za tu razliku u ceni Kineski - Zuti most ? Pardon, crni most, posto nas je dugovima zavio u crno pa sad nema ni za lekove od bele kuge.
Nikola Nesic
Gradili bi mi kada bi imali para, ali ovako cemo uz credit dobiti i izvodjaca. Sami smo sebi vezali ruke. Onda se to sve servira kao da prijatelji iz Kine poklanjaju put, a mi onda sretni sto imamo da nas neko cuva dok pravimo gluposti u komsiluku.
Naći način za negrađenje nekih pravaca
Čemu toliki cinizam komentatora. Naravno da je dobro došao svaki autoput . Nejasno je zašto npr. odnose sa NR Kinom ne bi označili kao prijateljske.? To što NR Kina "osvaja svet " pa i u Evropi tamo gde se Evropi ne grade putevi i gde ona postavlja prepreke za priključivanje ( a gde smo to mi nego u Evropi ?) potpuno je druga stvar. Sa Kinom bar ne postoji veoma jasan osećaj da ste u po njihovom mišljenju u njihovoj koloniji kakav postoji sa mnogim "prijateljima i partnerima ". Ima puteva koje bi trebalo staviti na čekanje i graditi druge dok se za njih ne steknu iole i za Srbiju prihvatljivi politički uslovi ,. Put ka ovakvoj antisrpskoj Crnoj Gori gubi smisao posle Požege i treba ga staviti na čekanje na neodređeno vreme a slično je sa putem ka Prištini . Slobodno im je da putuju preko onih zemalja koje oni više poštuju Hrvatske , Albanije van Srbije .
Шта се то збило?
Срби су у доба комунизма градили путеве широм света, а данас ништа - путеве им гради комунистичка Кина.
dragan
Desilo se to da je komunistička partija Kine preuzela odgovornost (nije dopustila da razni "DO(s)K"-ovi preuzmu vlast) i da je Kina, za manje od 50 godina, postala najveća ekonomska sila sveta. Za razliku od nas koji smo prihvatili demokratiju (zapadnu) i upropastili ne samo građevinsku industriju nego kompletnu privredu. "Izuzetno sposobni" preduzetnici su dokazali da su sposobni samo za pljačku sopstvene države, da ne spominjem političare.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja