Sreda, 07.12.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Ponovo oduzeto „Kar gou” vozilo

Kako navode u kompaniji koja je na beogradskom tržištu tri godine, „reč je o trećem takvom slučaju i o novom združenom napadu taksi kartela i policije”
У акцији учествовала четири саобраћајна полицајца и три инспектора (Фото Кар го)

Vozačima koji rade za „Kar gou” minulog vikenda ponovo je oduzet automobil, saopštila je juče ova kompanija. Četiri saobraćajna policajca i tri inspektora vozilo su, kako je navedeno u saopštenju, oduzeli vozaču Goranu Barbiću. Ovo se, kako je ukazano, dogodilo kada je Barbić odvezao klijentkinju na željeno odredište, gde su ga sačekali saobraćajci i rekli mu da je „ovo vanredna akcija i da su ih pozvali da dođu”. Vozač je dodao i da mu je klijentkinja posle dolaska rekla da joj naplati vožnju iako se usluga „Kar goua” naplaćuje samo posredstvom aplikacije.

– Već tada, dok je klijentkinja bila u vozilu, prišao je saobraćajni policajac koji je tražio dokumenta i ključeve od auta. Uopšte ne znam kako je policajac shvatio da je reč o „Kar gou” vozilu. Rekli su samo da ja nelegalno obavljam taksi delatnost, a kao dokaz su pokazali račun na telefonu – ukazao je Barbić dodavši da „Kar gou” nije taksi i da sve usluge naplaćuje elektronski.

– Ne znam kada je klijentkinja stigla da da izjavu jer se sve odigralo vrlo brzo i ona je otišla. Delovalo je kao da je njena izjava već bila napisana. Izgledalo je kao da sam najveći kriminalac. Svi ljudi su gledali ka nama jer su sve vreme uz mene išli saobraćajni policajci, dok nismo stigli do automobila gde je bio inspektor – istakao je Barbić.

U „Kar gou” ovakve akcije ocenjuju kao nastavak hajke na njihove partnere vozače i na ovu kompaniju, ali i kao „novi združeni napad taksi kartela i policije”.

– Nastavlja se progon naših vozača. Misle da će nas uplašiti, ali sve veći broj vozača i korisnika pokazuje da će „Kar go” opstati i pobediti. Nećemo stati sa radom, već ćemo stati na put taksi mafiji i kartelima koji pljačkaju građane godinama. Ovo očigledno predstavlja zloupotrebu države, a izgleda da je iznova protivzakonito korišćen prikriveni islednik – naveo je Vuk Guberinić, direktor „Kar goua”.

Kako je dodato, Barbiću će biti obezbeđeno zamensko vozilo kojim će moći da nastavi da radi, a kompanija će snositi sve troškove.

Prvo oduzimanje vozila koje radi za „Kar go” dogodilo se 12. decembra kada je zaplenjen automobil vozača Jovana Šarovića, a kako je tada navedeno, to je učinjeno po nalogu ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović. U međuvremenu se oglasilo ovo ministarstvo koje je „Kar gou” sugerisalo da se uputi u nadležnosti ministarstva. Posle toga, kako ističu u „Kar gou”, još jednom je oduzet automobil vozaču koji radi za njih.

Kompanija „Kar gou” koju mnogi prestonički taksisti već tri godine smatraju nelojalnom konkurencijom, posle poslednjih izmena i dopuna Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, podnela je Ustavnom sudu inicijativu za ocenu ustavnosti ovog akta jer smatra da izmenjeni zakon „Kar gou” onemogućava dalji rad.

„Kar gou” je u prestonici počeo da radi krajem 2015. Beograđani su tada dobili priliku da odaberu veličinu i vrstu vozila koje će ih prevesti do željenog odredišta i da saznaju koliko će ih vožnja otprilike koštati. Od samog početka u „Kar gou” su isticali da oni ne pružaju klasičnu taksi uslugu i da njihovih vozila zato uopšte nema na taksi stanicama, da se vožnja ugovara posredstvom aplikacije, a da putnike prevoze partneri odnosno rentakar kuće, auto-prevoznici i taksisti – pravna lica koja imaju dozvolu za obavljanje te delatnosti. Ovakvo objašnjenje se nije svidelo klasičnim taksistima sa dozvolama za rad u Beogradu koji su zbog toga više puta protestovali.

D. A.

Komentari28
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Zarko
Taj Guberinic izgleda neki Robin Hud,bori se za narod. Jos ce da zahteva da se proglasi zivim svecom. Po svemu sudeci dobar je jedino za nastavnika demagogije.
Nelle
Ne samo "Kar Gou", "Uber" i drugi, nego i "Kar pul" i sve njegove varijante. Za razliku od drugih ovde, ja ne mislim da su kolaterala ovih preduzeća taksi kompanije, nego GSP. Kad se budemo vozili na posao biciklima i iznajmljenim kolima po četvoro, petoro, u kojima ne mora svako da bude vozač da bi se vozio, tada će ova smejurija od prepunog GSP-a koja ucenjuje gradove otići na smetlište istorije a ulice se očistiti za poštene prevoznike. Tada će nam konačno biti bolje.
Fandjo
Taksisti moraju da smanje cene, izdaju fiskalne račune, uvedu dečija sedišta i prestanu da se bahate kao da samo njima pripada asfalt u Beogradu. A o krađama kao što je turbina i slično ne treba ni govoriti. Sve polupismen svet koji misli da su kraljevi Beograda...I kad im nešto malo zasmeta, aj da blokiramo Beograd. Pa treba da im se svima oduzmu vozila kad tako izadju jer ugrožavaju ceo grad bez ikakvog razlogga osim njihove sebične koristi. Car Go je mnogo bolji po putnike...što se oni u celoj ovoj gunguli nisu bunili da nešto ne odgovara putnicima, nego samo oko njihovog problema sa zaradom zato što su dobili konkurenciju.
Huljo
A da krenemo malo u drugu stranu.po kom zakonu i ustavu ja ne mogu da radim kao taxi iako ispunjavam sve uslove,skola,poz grada,novi auto... To je kao da se zabrani otvaranje restorana ili prodavnice jer ih toboze ima previse.nemate konkurenciju,ne dozvoljavate nikome da to bude.uskraceno mi je pravo rad sto je ozbiljno krsenje osnovnog ljudskog prava.i radicu za car go bas u inat svima,sram vas bilo.mislite da ste od boga dani da drzite monopol i da se sami licencirate.koliko taksista govori engleski,hajmo to kao osnovni uslov.dzaba mu sto zna svaku ulicicu u gradu kada ne moze da razume sta korisnik zeli,a gospoda politicari se hvale turisrima u beogradu.pa hajmo,unapredjujmo se,nemojmo ih oterati!
Provincijalac
Da budemo " u korak" sa Svetom, sad imamo novu tudju rec: kar-go. Neverujem da iko u susedsvu ima nesto tako "zvucno"i tako nezgodno za menjanje po padezima. Momak porucuje devojci : doci cu sa "kargougom". Sta kazes?

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.