Nedelja, 24.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

„Er Srbija” uvodi devet novih letova

U ovoj kompaniji kažu da širenje međunarodne mreže destinacija predstavlja logičan korak napred u skladu sa planovima
(Фото Д. Јевремовић)

„Er Srbija” će od juna leteti ka Kijevu, Madridu, Barseloni, Rijeci, Krasnodaru, Helsinkiju i Kairu. Osim ovih sedam redovnih direktnih letova nacionalni avio-prevoznik najavljuje i dve sezonske linije, za Nicu i Zadar, takođe od juna. Povratne karte koštaće od 99 evra.

Planirano je i povećanje i broja letova na najfrekventnijim postojećim linijama uključujući Cirih, Pariz i Dubrovnik.

Posle dužeg vremena, ovo je prvi put da „Er Srbija” istovremeno uvede devet novih linija. Prošle godine nisu imali nijednu, prethodne je uveden samo let za Veneciju, a 2016. ponudu su proširili za pet novih destinacija.

Ovo je plan poslovanja za ovu godinu, a u „Er Srbiji” kažu da širenje međunarodne mreže destinacija predstavlja logičan korak napred u skladu sa planovima ekspanzije srpske nacionalne avio-kompanije.

Njihovi planovi podudaraju se sa najavom francuskog „Vansija”, koji odnedavno upravlja Aerodromom „Nikola Tesla”. Nikolas Notbar, predsednik „Vansi erportsa”, rekao je u martu prošle godine, pri potpisivanju koncesionog ugovora, da im je želja da beogradski aerodrom postane čvorište i centar u regionu jugoistočne Evrope. Tom prilikom je naglasio da im je cilj i da „Er Srbija” uvede dodatne linije, kao i da će raditi na uspostavljanju novih veza između Beograda i drugih destinacija. Najavio je čak i uvođenje linija za Lisabon i Čile. Jer, kao što je više puta ponovljeno, njihova namera je da povećaju broj putnika sa 5,2 miliona godišnje na oko 15 miliona.

Dolaskom „Vansija” beogradski aerodrom postao je deo mreže međunarodnih aerodroma. Kakvi su planovi novog rukovodstva, kada je reč o nacionalnom avio-prevozniku, širenju mreže avio-linija i eventualnom dovođenju novih prevoznika, javnost nije imala priliku da čuje. Francuzi su aerodrom preuzeli krajem decembra prošle godine.

Jedino što smo pre nekoliko dana saznali je da u narednom periodu planiraju obnovu aerodroma, izgradnju nove piste, obnovu terminala i dogradnju novih, proširenje parkinga....

Grčka građevinska firma „Terna SA” potpisala je ugovor sa kompanijom „Vansi erports” o dogradnji i rekonstrukciji Aerodroma „Nikola Tesla”. Vrednost predviđenih radove iznosi 262 miliona evra.

Flota na čekanju

„Etihad”, koji je suvlasnik „Er Srbije”, nedavno je otkazao narudžbinu određenog broja aviona „erbas A320 neo”. Deo je bio namenjen za srpsku flotu, a u „Er Srbiji” kažu da im je vraćen depozit koji je nekadašnji „Jat ervejz” 1998. uplatio kompaniji „Erbas”. To je urađeno samo zahvaljujući strateškom partnerstvu sa „Etihad ervejzom”, naglašavaju u „Er Srbiji” i navode i da dugoročni razvoj flote ostaje deo strateških razgovora dva partnera.

– Sa promenama u potražnji, agresivnom konkurencijom i nesigurnom cenom goriva, kao najvećeg fiksnog troška avio-kompanija, sve ozbiljne avio-kompanije pažljivo planiraju dugoročni razvoj svoje flote. To su glavni razlozi zbog kojih se „Etihad ervejz” odlučio da otkaže nabavku pomenutih 10 aviona – saopštila je nedavno „Er Srbija”.

Mediji su ranije objavili da „Etihad” i „Er Srbija” imaju u nabavci 10 novih aviona „A320 neo”. Ona je vezana za avans od 23,5 miliona dolara koje je „Jat” uplatio „Erbasu” 1998, kada je potpisan ugovor između tadašnjeg „Jata” i „Erbasa”. Naručeno je osam novih aviona, koji zbog sankcija i NATO bombardovanja nikada nisu kupljeni, pa je ovaj novac više od 15 godina stajao na računima „Erbasa”.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Ivan Grozni
Напокон Ер Србија иде путем којим је једино и могла да иде - лоу кост летови ка пожељним туристичким и евентуелно гастарбајтерским дестинацијама. Ове глупости које су до сада радили, форсирајући тобожњи квалитет и комфор за бизнис летове ка Паризу, Лондону, САД итд. итд. су реликт прошлости. Неко их био убедио да ће Београд постати регионални центар за интерконтиненталне летове. Само ми није јасно како су Ванси убедили у исто!?! Довољно је само то што постоји пасошка и царинска контрола (нема шенгена) и што нико жив из региона не може нормално као господин човек да дође аутом до БГ-а на аеродром (границе на којима се чека сатима, аутопутеви катастрофа и скупи, мурија која из заседа вреба ауте са страним таблицама....). Време бивше Југе је давно прошло, а наш народ нема пара нити капацитета да уздигне аеродром на неки висок ниво.
gari
Taman je toliko linija ugašeno na Niškom aerodromu !! Svaka čast državi na "domaćinskom" poslovanju !!!! Vidim i Priština je uvela nekoliko novih letova, a možda je to samo slučajnost, jer je i tamo Vansi vlasnik aerodroma...
Београђанин
Аман шта причаш човече? Којих девет линија угашено у Нишу?! Укинути су Малме и Ајндховен као и Веце. Дакле то су три линије. Нишки аеродром је завршио 2018. годину са растом броја путника од 6%. Ванси није власник приштинског аеродрома, нити је власник београдског. Они имају концесију у Београду док Турци управљају приштинским. Страшно какав бесмислени коментар.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.