Ponedeljak, 27.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Vesić: Nije normalno da se 16 milijardi dinara godišnje daje za subvencije za GSP

(Фото А. Васиљевић)

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić izjavio je danas da Beograd izdvaja 24 milijarde dinara za gradski prevoz, a da od karata naplati samo sedam milijardi dinara godišnje i najavio da će Grad preuzeti niz novih mera kako bi povećao kupovinu karata.

Vesić je novinarima prilikom potpisivanja ugovora o nabavci 244 autobusa za GSP, rekao da je ta kupovina uvod u kampanju povećanja kupovine karata.

„Nije normalno da se 16 milijardi dinara godišnje direktno iz budžeta daje za subvencije za GSP”, rekao je Vesić i dodao da svi zajedno moraju da porade više na kupovini karata, prenosi Beta.

On je naveo da se prodaje 114.000 mesečnih karata, a da u Beogradu ima više od 700.000 zaposlenih i da bi, kada bi samo 100.000 ljudi u Beogradu počelo da kupuje mesečne karte, grad svake godine samo od tog prihoda mogao da kupi 168 novih autobusa.

Vesić je naveo i da je juče u Kini potpisan Memorandum sa kompanijom „Pauer Čajna” (Power China) o finansiranju beogradskog metroa i da će gradnja metroa početi 2020. godine.

„I nemojte da verujete, javiće se razne budale, neki koji će se predstavljati kao stručnjaci, nigde nisu stručnjaci, neki koji će tvrditi da je to nemoguće, pustite nas da to uradimo”, rekao je Vesić i dodao da bi se Srbija bez Kine sporije razvijala.

On je dodao da je u Kini potpisan i memorandum koji se tiče „pametnih gradova” i da je taj posao dobila kineska kompanija „Huavej” i dodao da je u okviru tog projekta planirano upravljanje saobraćajem, kako bi on bio protočniji, kao i funkcionisanje javnog prevoza.

„Svi autobusi javnog prevoza i tramvaji imaće svoje odašiljače koji će biti povezani direktno sa semaforima, to će omogućavati da imaju bržu propusnu moć nego ostali, brže će prolaziti semafore”, rekao je Vesić i dodao da ima još stvari u okviru tog projekta kao što je upravljanje javnom rasvetom, parkingom i otpadom, čime će se Beograd približiti razvijenim evropskim gradovima.

On je rekao da je u Kini potpisan i ugovor o izgradnji naučno-tehnološkog parka Borča i da izgradnja tog parka počinje već ove godine.

„Ono što je važno u tom parku će raditi 10.000 ljudi odnosno imaće posla za oko 1.000 kompanija što ce omogućiti da se nezaposlenost u Beogradu dodatno smanji”, izjavio je Vesić i dodao da je nezaposlenost u Beogradu pala na ispod deset odsto.

Komentari16
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Marko od Dorćola
Kada se popravi materijalno stanje građana plaćanje karti za prevoz će se poboljšati. Gradjani sa više novca prevoze se kolima. To se lako uočava na ulicama Beograda, naći mesto za parkiranje je veliki ispeh mnogih vozača. Interesntno je da je primetno na mestima gde žive socijalno ugroženi parkirana su mnoga brendirana vozila u dobrom stanju a da na mesta gde se deli besplatni obrok dolazi dovezena osoba u mercedesu. Neki socijalni disbalans očito postoji pošto nadležne službe ne vrše adekvatnu kontrolu imovine primalaca socijalne zaštite. Na planu socijalne zaštite treba rešavati i problem naknade za prevoz gradskim prevozom.
Sena
Nije normalno ni da se pravi gondola. Ko ce tek to da plati?
Savan
Da gradjani u tolikom procentu ne placaju gradski prevoz nije normalno i takvo nesto ne postoji nigde u civiliziranom svetu.Ta praksa vise govori o gradjanima,ali i ne manje i o vlasti.Ta se usluga mora placati,jer je to jednako vredno i korisno za gradjane kao i odvoz smeca ili neka druga komunalna usluga.Grad i privreda bez prevoza nemogu fukcionirati i obzirom na pomanjkanje samosvesti i odgovornosti,jedini je nacin da privreda naknadu za prevoz direktno uplacuje GSP.
goran.s
Sto se tema provlaci kroz novine to su komentari sve vise "na naucnoj osnovi". Sve, sve , osim placanja mesecne karte. Svi se pozivaju na Bec a malo ljudi zna da se becki metro u ne malom procentu finansirao kroz samodoprinos. Da je mesecna karta 1000 dinara , bi li 500.000 ljudi kupilo istu ? Ne bi, jer je to stav.Ja necu da placam !
Dusan Milosevic
Svim zaposlenima treba firme da kupuju markice a ne da novac daju radnicima za markicu, veoma jednostavno resenje.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.