Ponedeljak, 18.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Na tender za linije od javnog interesa javila se samo Er Srbija

Фото Д. Јевремовић

Na međunarodni tender Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture za izbor avio-prevoznika za 12 linija od javnog interesa ponudu je dostavila samo kompanija „Er Srbija”, saopštilo je to ministarstvo.

Najavljeno je da će potpisivanje ugovora sa predstavnicima Er Srbija biti narednih dana.

Tender je, kako je istaknuto u saopštenju, sproveden uz poštovanje svih evropskih propisa, interesovanje je pokazalo nekoliko kompanija, ali je do okončanja postupka stigla samo jedna ispravna ponuda, „Er Srbije”.

Avio-linije od javnog interesa, koje će biti organizovane sa Aerodroma „Konstantin Veliki” u Nišu, određene su na osnovu analiza i interesovanja koje su pokazali okruzi južne Srbije.

Vlada Srbije i Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture uvođenjem avio-linija od javnog interesa žele da pomognu razvoju nerazvijenih područja Srbije, kao i da pod povoljnim uslovima građanima omogući najefikasniji vid transporta ka najrazvijenijim područjima EU, navodi se u saopštenju

U republičkom budžetu je obezbeđen novac za naknadu troškova avio-kompanijama za usluge avio-prevoza iz Niša ka gradovima: Nirnberg, Frankfurt/Han, Rim, Hanover, Ljubljana, Salcburg, Bolonja, Budimpešta, Geteborg, Fridrishafen, Karlsrue i Tivat, prenosi Beta.

 

Komentari8
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dusan
Оставићу овај коментар овде само због онога што ће се у будућности дешавати. Наиме, пуно труда је уложено да се овај аеродром одмакне од система субвенционисаних летова који нису давали никакве резултате. Без да залазим у детаље туче око аеродрома, враћамо се назад у 1981 годину и летове које субвенционише држава. Ми Нишлије ћемо имати корист од тога наредне три године највише. Након тога, low cost компаније ће се разбежати, а летови ЕрСрбије бити проглашени "нерентабилним" . Опет ћемо морати за све живо у БГ, као некада за визе па на Сурчин. Београђани ће лудети због већих гужви, а ми због 250 проклетих километара које морамо да пређемо за сваку глупост . Без обзира, бар ће нашој деци бити омогућено да јефтино запале из земље у наредне три године, а деца политичара ће имати "режи" карте до Немачке на рачун субвенција. Шта да кажем. Win Win ситуација. Ваљда ће да издрже три године. Ми плаћамо! Требало би!
Gastarbajter
Svi znamo da je tender napravljen za Er Srbiju, trebaju subvencije da pokriju gubitke.
Predrag
Ocigledno je da su se malo preracunali mislivsi da ce se za aerodrome kao sto su Hahn, Fridrihshafen, Karlsrue i Bolonja javiti niskobudzetni avio prevoznici a da ce Air Serbia dobiti linije za Ljubljanu, Tivot, Rim, Hanover, Salzburg itd.
Београђанин
Не, цео тендер је био намештен за Ер Србију и Визер јер је обавеза била да фирма која се пријављује има базу у Србији. Визер није био заинтересован јер нема довољно авионе те је на крају остала само Ер Србија. Већ када се дају народне паре онда барем нека то буде домаћа компанија.
артиљерац
Већина ових линија је проблематична.Пишем као ваздухопловни инжењер са 33 године стажа.Али Фридрихсхафен(град мањи од 50 000 становника) ми апсолутно не иде у главу.За чије бабе здравље ће се летети у Фидрихсхафен? КО је у Влади донео ту одлуку?На основу којих критеријума?Врло велика количина некомпетнције,необразовања и бахатости.
Београђанин
Тај исти Фридрихсхафен који нападате има више путника од аеродрома у Нишу. За њега се неће летети јер тамо има наших већ зато што се налази на пола пута између Штутгарта и Цириха, то јест у зони у којој живе многи Срби. Визер успешно лети из Тузле и Скопља. Тако да можда није проблем у одабиру линија већ у вашем недостатку знања ваздухопловног бизниса?
Gustav Floberka
Tivat ima 13000 stanovnika, da ukinemo letove?
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.