Nedelja, 28.11.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Odbor za finansije podržao povećanje putarine za 12 odsto

(Фото А. Васиљевић)

Skupštinski odbor za finansije, republički budžet i kontrolu trošenja javnih sredstava usvojio je danas predlog izmena Zakona o korišćenju javnih dobara kojima se cena putarine u Srbiji povećava za 12 odsto, kao i predlog zakona kojim se omogućava početak izgradnje Moravskog koridora.

Milena Tadić iz Ministarstva finansija kazala je na Odboru za finansije da se cena putarine povećava kako bi mogla da se održi dalja izgradnja i održavanje puteva.

Ona je napomenila da se izmenama Zakona o korišćenju javnih dobara delimično postiže usklađivanje sa direktivom Evropske unije koja propisuje da putarina treba da obezbedi realne troškove održavanja, razvoja i izgradnje autoputeva.

Miodrag Poledica iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kaže da se predloženim zakonom o izgradnji Moravskog koridora obezbeđuje pravni osnov za realizuju tog projekta imajući u vidu da je projektno-tehničko dokumentaciju „prilično spremna”, prenosi Tanjug.

On je dodao da je eksproprijacija zemljišta od Pojata do Kruševca u završnoj fazi i da je sada neophodno da se izabere strateški partner i finansijska sredstva kako bi se krenulo u izgradnju.

Ukazuje da se Moravskim koridorom povezuje pola miliona stanovnika i da je dugačak 110 kilometara.

„Ovaj koridor je podeljen na tri veće deonice, prva je od Pojata do Kruševca, dužine oko 26,5 km, srednja deonica koja je i najkompleksnija se proteže od Kruševca do Adrana, a treća je od Adrana do Preljine dužine 30,6 kilometara”, istakao je Poledica.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

nikola andric
Dakle ''javno dobro'' treba razlikovati od ''kolektivnog dobra''. Kolektivno dobro je svakome pristupacno odnosno njegova upotreba se ne moze bilo kome zabraniti. Placanje za upotrebu je ocevidno suprotno ''kolektivnom dobru''. Kazimo ''ulice su kolektivne'' a ''putevi javni '' tako da su prvi za zabe a drugi nisu.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.