Odgovor na reklamaciju u roku od osam dana
Kupili ste telefon, računar, šporet koji se pokvario posle mesec dana. Isporučen vam je nameštaj u boji koju niste naručili. Koja su vaša prava u ovom slučaju?
ODGOVOR:
Najpre izjavite reklamaciju prodavcu kod koga ste robu kupili, uz dostavu računa.
Obavezno uzmite potvrdu o reklamaciji – prema Zakonu o zaštiti potrošača, prodavac je dužan da vodi knjigu reklamacija i da vam izda potvrdu da ste reklamirali robu. Prodavac je dužan da se o vašem zahtevu izjasni u roku od osam dana od dana kada je izjavljena reklamacija. Ukoliko vam ne odgovori u roku od osam dana – obratite se Tržišnoj inspekciji, uz dostavu potvrde. Prodavac je dužan da prihvaćenu reklamaciju reši u roku od 30 dana od dana podnošenja reklamacije.
U prvih šest meseci imate pravo da vam trgovac zameni ili popravi robu ili vrati novac u iznosu koji ste platili. Popravka robe je moguća samo uz vašu izričitu saglasnost.
Važno je da potrošači znaju da se ovo pravilo primenjuje u periodu od dve godine od trenutka kada su preuzeli robu.
Odgovara Sektor za zaštitu potrošača Ministarstva trgovine.
Подели ову вест


Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.