Serviser popravio uređaj, a trgovac nije obavešten
Kupio sam šporet koji se pokvario posle nekoliko meseci od kupovine. Pošto je trgovina u kojoj sam ga kupio preseljena na drugu lokaciju, ja sam se požalio ovlašćenom serviseru koji ga je popravio. Međutim, ubrzo se ponovo pokvario i ja sam ih još jednom zvao, ali nisu prihvatili popravku. Da li sam imao pravo da zamenim šporet posle prvog kvara i da li sam pogrešio što nemam dokaz o tome da sam kontaktirao sa servisom, a ne trgovcem. Sve je bilo preko telefona, a posle popravke nisam dobio i napismeno da je uređaj bio na servisu. Da li i na koji način sada mogu da dokažem da sam imao probleme s uređajem i šta ako serviser ne bude želeo da potvrdi moju priču.
ODGOVOR:
Reklamaciju je trebalo da uložite trgovcu kod koga je uređaj kupljen, a ne servisu, jer Zakon o zaštiti potrošača tako predviđa. Trgovac je u obavezi da u roku od osam dana odgovori na reklamaciju u pisanoj formi, a u roku od 30 dana da je reši. Ubuduće ispoštujte ovu proceduru kako biste bili zaštićeni i ostvarili svoja prava u slučaju kvara uređaja u garantnom roku. U suprotnom, teško ćete dokazati da je bilo nekih popravki i može se lako dogoditi da vam trgovac ne prihvati zahtev ili vas odbije za eventualnu zamenu.
Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije
Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.