Posle popravke zamena proizvoda
Kupila sam u septembru 2017. godine mašinu za pranje veša u prodavnici „Vin Vin” na Novom Beogradu. Nisam imala probleme sa mašinom sve do avgusta kada su se pokvarila vrata. Posle pranja vrata na veš mašini ne mogu da se otvore. Pozvala sam servis i zamenjen je deo na bravi. Međutim i posle popravke vrata opet ne mogu da se otvore. U međuvremenu sam primetila da ni sat koji pokazuje trajanje određenog programa pranja ne funkcioniše. Recimo, uključim program koji traje tri sata i 20 minuta, a posle 10 minuta na displeju se pokaže drugačije vreme od 2 sata i 20 minuta. To nije jedina zamerka na ovu mašinu, pa me interesuje da li imam pravo da od prodavca tražim drugu mašinu, jer ne želim više nikakve popravke. Mašina je i dalje u garantnom roku.
ODGOVOR:
Po osnovu Zakona o zaštiti potrošača imate pravo na zamenu, jer se kvar već jednom desio. Ovo proističe iz Zakona o zaštiti potrošača, po kome prodavac odgovara za saobraznost robe u roku od dve godine. To znači da bi trebalo da podnesete novu reklamaciju prodavcu sa zahtevom za zamenu. Oni imaju rok od osam dana da odgovore na vaš zahtev.
Odgovara Zoran Nikolić, NOPS

Подели ову вест


Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.