Pregled robe, pa potpis otpremnice
Trgovac belom tehnikom mi je isporučio televizor preko kurirske službe, a otpremnicu je potpisala moja majka. Kada smo otvorili paket, ispostavilo se da je ekran pukao. Poneli smo reklamaciju istog popodneva, međutim, trgovac nam je rekao da je reklamacija odbijena, jer smo potpisali papir na kome piše da je roba isporučena u ispravnom stanju. Naglašavam da kurir nije dozvoljavao da se paket otvori.
ODGOVOR:
Sve više čitalaca se javlja sa sličnim problemom, a i u Ministarstvu trgovine smo saznali da je ovo čest problem s kojim se potrošači suočavaju. Kod isporuke robe, bilo da je reč o kurirskim službama bilo prevozom koji organizuje trgovac, dešava se da se kupcu podmetne dokument na kome je napisano da je roba preuzeta u ispravnom stanju. Kupac bi, dakle, trebalo da obrati pažnju i ne potpisuje ništa dok se prethodno ne uveri da li je roba u ispravnom stanju, da li je oštećena tokom transporta... Trgovac se na ovaj način štiti, ali i krši zakon. Pružalac ovakve usluge trebalo bi da na otpremnici navede da je roba isporučena, dok je sve ostalo dovođenje u zabludu potrošača.
Odgovara redakcija Potrošača

Подели ову вест


Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.