Oprezno s prodavcima sa društvenih mreža
Naručila sam preko neke stranice na „Fejsbuku” trenerku za koju je prodavac tvrdio da je original jednog poznatog brenda. I komentari kupaca na ovoj stranici su bili pozitivni, pa nisam imala razloga da sumnjam. Međutim, kada je trenerka stigla, bila je broj manja i vrlo lošeg kvaliteta. Interesuje me da li mogu da je vratim i tražim novac od prodavca i da li dogovor preko društvene mreže u ovom slučaju može da se tretira kao ugovor kako bih se žalila na robu koja je nesaobrazna opisu koji je dao prodavac.
ODGOVOR
Ukoliko ste robu kupili od pravnog lica, u tom slučaju se primenjuje Zakon o zaštiti potrošača i imate pravo da reklamirate robu koja je nesaobrazna ugovoru. Ukoliko nije prošao rok od 14 dana, možete da vratite robu bez navođenja ikakvih razloga. Međutim, ukoliko je roba kupljena od fizičkog lica, u tom slučaju se ne primenjuje Zakon o zaštiti potrošača i vaša prava možete ostvariti jedino u odgovarajućem sudskom postupku.
Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije

Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.