Odgovor isti – vlaga u telefonu
Šta da radim ukoliko mi trgovac odbije reklamaciju uz obrazloženje da je u pitanju fizički, odnosno mehanički kvar ili vlaga? To mi se dogodilo prilikom reklamacije telefona, kada su mi u servisu rekli da je u telefonu pronađena voda i da ne prihvataju reklamaciju, a garancija još nije bila istekla.
ODGOVOR:
Praksa je trgovaca da reklamacije uvažavaju samo kada nije u pitanju fizički kvar/oštećenje kako bi se ogradili od zloupotrebe potrošača. Dakle, ako je u pitanju fizičko oštećenje robe ili neki drugi vid potrošačevog uticaja na neispravnost, trgovac nije u obavezi da prihvati reklamaciju.
Situacija je dosta komplikovana, jer je vaša reč protiv njihove i neophodno je veštačenjem dokazati sporne činjenice i u zavisnosti od nalaza ostvarivati pravo iz garancije. Možete izabrati sudskog veštaka sa spiska na sajtu Ministarstva pravde, odneti u drugi ovlašćeni servis ili odneti kod nekog od profesora stručnih za tu oblast na Mašinskom fakultetu kako biste dobili nezavisno stručno mišljenje o uzroku neispravnosti. Ukoliko se utvrdi da se radi o nekvalitetu uređaja, a ne o nepravilnom rukovanju i održavanju, postoji zakonska obaveza trgovca da prihvati reklamaciju.
Odgovara Centar potrošača Srbije

Подели ову вест






Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.