Reklamacija trgovcu a ne servisu
Kupio sam kompjuter koji se pokvario posle nekoliko meseci. Imao sam spisak ovlašćenih servisa i direktno sam se njima obratio. Popravili su uređaj ali je ubrzo ponovo došlo do novog kvara koji mi servis sada nije prihvatio. Da li sam imao pravo na zamenu i da li bi bilo bolje da sam se obratio trgovcu?
ODGOVOR:
Po Zakonu o zaštiti potrošača, reklamaciju kupac podnosi trgovcu kod koga je uređaj kupljen, a ne servisu. Trgovac je u obavezi da u roku od osam dana odgovori na reklamaciju u pisanoj formi, a u roku od 30 dana da je reši. Na taj način, kupac je zaštićen i može da ostvari prava u slučaju kvara uređaja u garantnom roku. U suprotnom, teško ćete dokazati da je bilo nekih popravki i može se dogoditi da vam trgovac ne prihvati zahtev ili vas odbije za eventualnu zamenu.
Odgovara Nacionalna organizacija potrošača Srbije

Подели ову вест

Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.