Ponedeljak, 06.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Posle pauze od 9. decembra, nastavljena proizvodnja u „Fijatu”

(Фото А. Васиљевић)

KRAGUJEVAC – Radnici kragujevačke fabrike „Fijat Krajsler automobili Srbija” (FCA) vratili su se na radna mesta i nastavili proizvodnju vozila „500L”, posle prekida od 9. decembra zbog zimskog odmora i plaćenog odsustva. U Samostalnom sindikatu fabrike agenciji Beta je rečeno da je proizvodnja nastavljena po uobičajenoj normi i proizvodi se po 209 vozila u dve smene.

Predsednik tog sindikata Zoran Marković je rekao da je prošla godina bila „strašna”, jer je bilo dosta neradnih dana, i to 132 dana plaćenog odsustva plus godišnji odmori i državni praznici.

„U 2020. godini u okviru strukturnih promena na nivou kompanije, radnici FCA u Kragujevcu očekuju veću uposlenost uz početak proizvodnje novog modela”, rekao je Marković i ocenio da su ovo bile i želje za 2019. godinu koje, nažalost, nisu ispunjene.

On je naveo da je proizvodnja u 2019. godini bila prilično manja u odnosu na mogućnosti, jer je pun fabrički kapacitet 150.000 vozila godišnje.

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

B
Umesto da su napraili 6000 automobila za mesec odmora i poslali na ulice Beograda, u razlicitim bojama sareno, da razbije monotoniju, da se rese smoga, na racun subvencija drzave po prihvatljivim cenama polovnjaka...
Ivan Tomic
A zasto toliko forsirati FIAT? Da, sklapa se u Srbiji, ali se radi o uvezenoj tehnologiji i vecini delova. Pri tome FIAT bas i nije neki pojam kvaliteta, tehnologije ni ekologije. Tek sada rade na blagim hibridima za najmanje modele a i morali su da se spoje sa nekoliko drugih proizvodjaca da bi preziveli. Subvencije da ali ne samo za FIAT i ne samo za SUS motore... EV i plug-in hibridi moraju imati poseban tretman, na ustrb demotivisanja uvoza dizel polovnjaka.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.