Nazire se novi tramvajski koridor preko Savskog trga
O budućem sistemu saobraćajnica preko Savskog trga priča se mesecima, ali većina sugrađana ipak ne može da zamisli kako će izgledati kolovoz i tramvajske šine po obodu trga. Žitelji prestonice ne moraju to više da zamišljaju pošto su na terenu počeli da se pojavljuju prvi obrisi buduće polukružne saobraćajnice oko trga. Majstori su na ovom gradilištu već „iscrtali” putanju budućih kolovoznih traka, a najdalje se otišlo sa formiranjem budućeg tramvajskog koridora. Radi se betonska podloga za tramvajske šine, koje su već dopremljene na trg. Ako se može suditi na osnovu prvih slika, tramvajska baštica neće ići uz sam trotoar već kroz središnji deo saobraćajnice.
Zbog ovoga, razumljivo, moraju da se prilagode i priključci na postojeću tramvajsku mrežu koja ide iz Nemanjine, kao i na onu koja se nastavlja u Karađorđevoj i ka Starom savskom mostu.
Ovo gradilište krcato je majstorima i mehanizacijom otkako su se zahuktali radovi, pa se uveliko radi potez od Nemanjine ka Karađorđevoj. Zbog toga je već neko vreme i zatvoren za saobraćaj taj deo trga. Uporedo se radi i na prostoru ispred nekadašnjeg glavnog ulaza u železničku stanicu gde je predviđeno uređenje platoa i postavljanje spomenika Stefanu Nemanji.
Preporođen Savski trg, na čijem centralnom delu će posle radova prednost dobiti pešaci, pred građane bi trebalo da osvane krajem proleća.
Pre toga treba da se uradi nova crpna stanica, saobraćajnice i deo platoa sa leve strane (gledano iz Nemanjine), da se oformi zeleni obruč između saobraćajnica i centralnog pločnika…
Trenutno je zatvoren saobraćaj od Nemanjine prema Karađorđevoj, a očekuje se da do kraja marta u potpunosti bude zatvoren saobraćaj između Nemanjine i Savske ulice.
Za sada nema detaljnijih informacija o tome kako će od kraja narednog meseca biti organizovan saobraćaj u zoni trga, to jest da li će se prvo osposobiti nove saobraćajnice između Nemanjine i Karađorđeve ili će otada ceo trg biti zatvoren za automobile, tramvaje i autobuse. A to je vrlo važno jer, ako ceo trg bude zatvoren, to bi značilo da će od kraja marta u potpunosti biti ukinuti tramvaji 7, 9 i 12. Ali ako se desna strana trga u međuvremenu osposobi, onda će javni prevoz manje trpeti.
Kao alternativa u toku ovih radova vozačima se preporučuje Bulevar Vudroa Vilsona.
Подели ову вест







Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.