subota, 12.06.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista

Za godinu dana biće širi Bulevar patrijarha Pavla

Sa četiri saobraćajne trake i tramvajskim šinama po sredini kolovoza Bulevar patrijarha Pavla trebalo bi da bude u funkciji za oko godinu dana. Da bi se prionulo na ovaj posao, prvo je moralo da se izmesti korito Topčiderske reke. Trenutno se grade dve nove saobraćajne trake i polažu nove šine u Bulevaru patrijarha Pavla od Pere Velimirovića do Košutnjaka.

Kako bi ova soabraćajnica i veza sa Mostom na Adi bili potpuno funkcionalni, mora da se uradi i prilaz mostu oko Topčiderskog parka i produžetak ovog bulevara do okretnice tramvaja.

– Ove godine počinje rekonstrukcija Pere Velimirovića i Save Maškovića koje će imati četiri trake, a narednih godina rekonstruisaćemo Borsku i Crnotravsku koje će zajedno sa novom petljom na autoputu „Lasta” činiti vezu između Mosta na Adi i novog mosta kod Ade Huje koji počinje da se gradi naredne godine – ukazao je Goran Vesić, zamenik gradonačelnika.

Proširenje Bulevara patrijarha Pavla na deonici dugoj oko dva kilometra, od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića.
počelo je prošlog leta. „Modernizovan” bulevar će imati po dve saobraćajne trake u oba smera, a u sredini će se nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj tramvajskoj baštici. Biće položeno četiri kilometra šina i isto toliko elektrovodova, postavljeno 49 stubova kontaktne mreže na kojima će se nalaziti i javno osvetljenje povezano sa više od 3,5 kilometara kablova za napajanje. Ispod saobraćajnice biće položeno oko devet kilometara vodovodnih i kanalizacionih cevi. Geotehnička istraživanja su pokazala da postoji visok nivo podzemnih voda, tako da će se tlo ispod saobraćajnice zameniti.
Bulevar patrijarha Pavla nalazi na unutrašnjoj obilaznici u Beogradu koja će povezivati Most na Adi sa novim mostom kod Ade Huje.
Kako je ranije najavljeno, da bi se obezbedila veza ovog bulevara sa Mostom na Adi, koristiće se postojeći železnički koridor da nova trasa ne bi ulazila u Topčiderski park.

Komеntari5
a8b7a
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Nemanja
U početku su u izjavama pominjane biciklističke staze, a sada ih u ovom prilogu nema. Šta se dešava sa biciklističkom infrastrukuturom?
Fonko
Za pocetak,skretanje koje je odvojeno za levo ka vareskoj je potpuni pogodak.Inace,radovi mogu biti brzi,period radova je u smislu misije na mars.Radovi koji se rade su preko potrebni pa zato ne vidim zasto se vlast hvali na sva usta.Uglavnom,lepa investicija,ko se ugradio,ugradio se,oni prosli nisu nista ni radili,sve su uzimali sebi.
Ћирко е најтроње
Тачније, биће шира само прва половина булевара Патријаха Павла, док ће наставак ове саобраћајнице (патријарха Димитрија) до скретања за Варешку и даље, до општине Раковица, и даље бити уско грло, поготово у јутарњим и поподневним шпицевима. Осим тога, веома је нејасно зашто изградња две траке коловоза и полагање трамвајских шина треба да траје, како је наведено годину дана (а трајаће, сасвим извесно, знатно дуже)?
Bogdan Janjin
Svaki dan prolazim biciklom bulevarom patrijarha Pavla. Vec mesecima ne mrdaju sa mrtve tacke. Pojavi se po neki bager, nesto ceprkne, po neki radnik...sve u 200 metara duzine...a treba ne znam koliko kilometara da naprave. Ako nastave ovako, pre ce zavrsiti metro nego bulevar. Mada...kad bolje razmislim...oni ce graditi i metro...UH
Dejan K.
stanje bas i nije tako lose kao sto tvrdite. ali svakako bi mogli da budu daleko efikasniji.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja