Subota, 04.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Čuveni nemački proizvođač automobila menja logo

(Фото Инстаграм/bmw)

Kompanija „Be-Em-Ve” predstavila je obnovljeni logo, bez tradicionalnog crnog oboda. Poslednji put je zaštitni znak bio promenjen 1997. godine, navodi se na sajtu koncerna.

„Novi logo za novu eru”, navodi se u saopštenju na instagramu kompanije.

Stari i novi logo
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Born with style. Born Electric. The BMW Concept i4. #THEConcepti4 #BMW #BMWi #bornelectric

A post shared by BMW (@bmw) on

Novi amblem će, kako prenosi Sputnjik, biti postavljen na automobilu „Koncept i4”.

Potpredsednik kompanije Jens Timer je naveo da „Be-Em-Ve” postaje „brend odnosa”, dok novi logo treba da simbolizuje otvorenost i jasnost.

Komentari10
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Jacob Grim
Čujem da će zbog ovog tajkuni početi masovno da odbijaju kupovinu novih automobila. I osobe odranije poznate policiji ne žele više dodira sa belim logom na crnom autu, kvari utisak zatamnjenih stakala.
duško
volio bih da mi neko objasni kako novi logo simbolizuje otvorenost i javnost, a stari kao pa ne
Slika...
Kada je moja firma platila Federeru samo za sliku, za reklamu, za sliku 150 milion evra, neki su pitali zašto, jer je mnogo. Odgovor je glasio da je on simbol švajcarske istrajnosti, držanja, urednosti itd. Zaposlenima su uveli mjere štednje da nismo ni olovku mogli dobiti.
Ivan Grozni
Kladim se da je dizajneru trebalo nekoliko godina da do detalja izradi ovaj "novi" logo, i da je kompanija morala da angazuje eksterne eksperte i plati jedno 10 miliona Evra za ovo cudo
Skupo, skuplje...
Ivane, daleko više! Moja pretpostavka, minimum 50 miliona eura. Moja firma, finansijske branše, platila 15 miliona eura za novi logo, za dvije riječi što su samo drugačije napisane! A bmw je po džepu jači.
Peh!
A ko da te nađe kada ne znaš pisati pravilno! E, jesi sam sebi prokardašio toliki novac. Baš si pehista!
Prikaži još odgovora
Bojan
Simbolizuje jedno veliko ništa
Zoki
Ovaj auto vise lici na Jaguar ili Aston Martin nego Bmw
Оптимус Прајм
Скоро па су прекопирали Јагуар Икс-Е.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.