Nedelja, 01.08.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Potpisan ugovor o gradnji brze saobraćajnice Iverak-Lajkovac

(Фото Танјуг)

Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije, JP „Putevi Srbije” i kompanija „Čajna Šandong” potpisali su danas komercijalni ugovor vredan 158 miliona evra o projektovanju i izgradnji brze saobraćajnice od Iverka do Lajkovca, kojim će Valjevo biti povezano sa auto-putem „Miloš Veliki” i regulacija reke Kolubare.

Ugovor su potpisali ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Zorana Mihajlović, direktor „Puteva Srbije” Zoran Drobnjak i direktorom kompanije „Čajna Šandong” u Beogradu Džang Đančao.

Potpisivanju je prisustvovala je i ambasadorka Kine u Srbiji Čen Bo.

Ukupna dužina deonice je 18,3 kilometara, a početak radova planiran je za 17. juni.

Na trasi će se nalaziti 25 objekata, 2,5 kilometara mostova i jedna petlja, a deo ovog projekta je i potpuno uređenje reke Kolubare i vodotokova, što će sprečiti dalja plavljenja ovog dela Srbije.

Finansijer projekta je Vlada Srbije, investitor „Putevi Srbije”, a radove će izvoditi kineska kompanija „Čajna Šandong”, u skladu sa državnim sporazumom Srbije i Kine, prenosi Beta.

Brza saobraćajnica Iverak-Lajkovac predstavlja poprečnu vezu u putnoj mreži Srbije i povezaće delove Bosne i Hercegovine sa auto-putem „Miloš Veliki” i Koridorom 10 i projektovana je za brzinu do 100 kilometara na sat.

Komentari7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Петар
Како ми Срби волимо да пљујемо сами по себи. Вероватно смо зато и остали сами са собом. Па ко би волео да живи са непрекидним мрзитељима? После 40 или 50 година и после небројено изгинулих је изграђен пут до Чачка. Овде једини позитиван коментар има 2 препоруке а сваки негативан има преко 20 препорука. А нико се није сетио да помене неизмеран успех са пуштањем Милоша Великог. Тужно и жалосно.
Drobnjak
Gde su sad oni silni bageri kamioni ...nigde nikog vazno je da je slika pala pobedilo se na izborima a sad cao pricacemo za godinu dve opet o otvaranju radova
Bato
Pri izgradnji autoputa Miloš Veliki naglašeno je da će se iz Valjeva izgraditi pristupna saobraćajnica. U tekstu se navodi i dalja izgradnja ka BiH (odnosno Republici Srpskoj). Infrastrukturne veze sa našim mnogobrojnim narodom u RS su veoma loše. Nema sumnje da će se Miloš Veliki od Surčina spojiti i sa Novim Beogradom, jer su svi dosadašnji infrastrukturni planovi realizovani. Pre par dana probijen je i tunel na obilaznici oko Beograda. Treba voditi računa da je Beograd predimenzioniran grad.
miki
realno nemamo projekat nemamo gradjevinsku dozvolu nismo uradili eksproprijaciju ali znamo da to kosta 158 miliona eura i krecemo da radimo
Radoš
Zašto je onda odložena izgradnja deonice od Beograda do Surčina koja je po ugovoru sa Kinezima trebalo da počne u martu . Ovo je najopterećenija veza ulica ka Surčinu i kolone su po ceo dan . Proširenje Surčinske ulice nije moguće pa bi ova nova saobraćajnica svima olakšala život i putovanja avionom .
Ing. Gajić
Brže se stigne od Jakova do Preljine, nego od Karaburme do Jakova. Čija je to ideja da se Beograd tek na kraju poveže sa obilaznicom i koridorima. To nema veze sa strukom a ni sa logikom.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.