Savski kej probio sve rokove
Nadležnima već duže baš ne ide sa poštovanjem rokova koje zacrtavaju za najveće infrastrukturne projekte u gradu. Jedan od njih je i projekat obnove Karađorđeve i Savskog keja, započet u novembru 2018, a koji je prvobitno trebalo da bude okončan krajem januara 2020. Radovi na keju dobili su dodatni rok od 210 dana, odnosno do 1. septembra. I baš pre dve nedelje gradski oci pohvalili su se da Beograđani konačno mogu da uživaju na popločanom keju, a da će majstori do 15. septembra završiti uređenje dečjeg igrališta, zelenih površina, stepeništa i prilaznih staza i postavljanje mobilijara.
Ipak, ni posle dva produžetka, uređenje Savskog keja nije kompletno završeno. Posle oko 650 dana otkako je izvođač na terenu uveden u posao obnove Karađorđeve i keja, majstori su i dalje tu.
U danu kada je, prema najavi nadležnih od pre dve nedelje, trebalo da sve bude gotovo – kej je bio pod opsadom majstora. Nekoliko njih je uređivalo prilaznu stazu i zelenilo kod lifta za bicikliste podno Brankovog mosta, nešto dalje nekoliko njihovih kolega postavljalo je ivičnjake kod stepeništa između priobalja i trotoara u Karađorđevoj. Treća grupa majstora i jedna građevinska mašina obavljali su grube radove, čini se prepravke, kod drugog stepeništa na kome popločavanje još nije ni počelo. Posla još i te kako ima i na stepeništu, ali i u parternom delu kod zgrade Kapetanije.
Da tek treba da se dovrši ranije započeto ozelenjavanje ovog dela priobalja, svedoče i sveže dopremljene saksije sa cvećem i rastinje. To potvrđuju i kolica sa zemljom i izriljano zemljište na pojedinim delovima budućih zelenih površina. I klupe su stigle na kej, ali još nisu sve otpakovane i nameštene do kraja.
Da bi kej bio potpuno skockan, mora da se uradi i generalno čišćenje, ali i popravke onog što je već urađeno. Jer, na delovima uz ogradu keja sveže postavljena deking podloga je vidno oštećena. A na granitnim pločama šetališta su ogromni crni tragovi guma. Kako kažu sugrađani koji ovde svakodnevno šetaju, nije reč o bahatim vozačima kojima se ćefnulo da tuda prođu, nego o vozilima koja su dopremala opremu.
Uz sve to, na više tačaka keja i dalje ima građevinskog otpada, ali i građevinskog materijala.
Kada se sve ovo sabere, ne može se reći da je okončan projekat obnove Karađorđeve (od Brankovog mosta do Pariske) i Savskog keja od (mosta do Beton hale).
Kada su radovi počeli na jesen 2018, na građevinskoj tabli stajalo je da je rok za sav posao u okviru ovog projekta 425 dana. Ali zimus, nadležni su prvo probijanje tog roka, odnosno 210 dodatnih dana za kej, pravdali izdavanjem druge građevinske dozvole koja nije bila ista kao i ona za Karađorđevu i time što se čekalo rušenje ugostiteljskog objekta u tom delu priobalja. Letos je delovalo da će sav posao biti gotov i pre 1. septembra, ali onda je usledilo zatišje na ovom gradilištu i postalo je jasno da će i ovaj rok biti upitan. Na kraju ni dodatne dve nedelje nisu bile dovoljne.
Skejteri uništavaju plato ispod stubova mosta
Nedavno uređen prostor za predah u Karađorđevoj ispod stubova Brankovog mosta već sada nije u najboljem stanju. Na više mesta deking podloga na ovom platou je oštećena i odvaljena. Kako kažu sugrađani sa kojima smo razgovarali, tu se okupljaju skejteri kojima je primamljivo da izvode akrobacije po kaskadnim delovima platoa.
Подели ову вест









Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.