Četvrtak, 28.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Direktor Folksvagena upozorio: Ne smemo da završimo kao Nokija

(Фото ЕПА-ЕФЕ/UWE MEINHOLD)

Folksvagen je tokom kovid-19 pandemije postigao veoma dobre poslovne rezultate, ali ipak njihov direktor, Herbert Dies, misli da kompanija ulazi u vrlo izazovna vremena u kojima mora transformisati ključne kompetencije kao temelj biznisa iz industrijskih prema softverskim. Dies je svestan da će Folksvagen izbaciti niz novih e-modela, ali zaostaju za Teslom. Ključni izazov je kako u ogromnim proizvodnim kapacitetima iznova osmisliti koncept automobila koji bi trebalo da postane softversko rešenje na točkovima.

Herbert Dies koji vodi vojsku od 635 hiljada zaposlenih uveren je kako sve kompanije koje u proizvodnji automobila potcene tehnološke promene mogu završiti kao što je završila Nokija, nekada dominantni proizvođač mobilnih telefona.

„Nokija je verovatno dobar primer kako se promena može dogoditi, a ako nisi dovoljno brz nećeš preživeti”, poručuje Dies.

Inače Dies procenjuje kako je kompanija sada bolje pripremljena za izazove pandemije nego u prvom talasu. Sami, primera radi, dnevno mogu uraditi dve hiljade testiranja, tako da veruje kako unutar kompanije imaju dobru epidemiološku kontrolu.

Komentarišući američke predsedničke izbore Dies je rekao kako bi pobeda demokratskog kandidata Džoa Bajdena bila više u skladu sa svetskom strategijom Folksvagena kojoj je cilj da se bori protiv klimatskih promena i da se fokusira na e-proizvodnju. No, isto tako je naglasio kako su sa administracijom Donalda Trampa proteklih godina uspostavili odnos međusobnog poverenja.

Dies je uveren kako će klimatske promene dugoročno biti dosta veći izazov od koronavirusa.

Trenutno Folksvagen povećava kapacitete baterija i prilagođava cele kompanije proizvodnji električnih vozila. Poseban proces je trening ljudi za proizvodnju e-vozila.

„Automobil sve više postaje softverska naprava koja skuplja ogroman broj podataka i uz pomoć veštačke inteligencije stvara znanje o vozaču, uslovima na putu i sigurnosti i unapređuje način kako se naprava ponaša na putu”, objasnio je Dies i poručio da kompanija treba da napravi sopstveni operativni sistem.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Feniks
Tehnologija i samo Profit bez Vere u Boga ima vama samima da se obije o Glavu i to uskoro. Kada više ne budete mogli da nabavljate Repromaterijal i iz Zemlje da crpite Rude kao Lithijum videćemo kako će da pravite E-Automobile. Vi Egoisti iz Zapadnog Sveta ste Celu kuglu Zemaljsku izcrpeli na kraju ćete biti izcrpljeni. Uzmeš moraš i da vratiš. Nećeš! Božja te kazna stiže...

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.