Sreda, 25.05.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Majstorisanje na Savskom keju pri kraju

Projekat obnove Karađorđeve od Brankovog mosta do Pariske i ovog dela priobalja započet je u novembru 2018. godine. – Najviše posla ostalo kod Kapetanije gde se izvode završni radovi na stepeništu i na delu pločnika
(Фото Д. Алексић)

Konačno se nazire kraj radovima na Savskom keju, koji se izvode u okviru projekta obnove Karađorđeve od Brankovog mosta do Pariske i ovog dela priobalja. U ovaj deo grada majstori su stigli pre tačno dve godine i plan je bio da sve bude gotovo u roku od 425 dana. Taj rok je odavno prošao, kao i septembar i polovina septembra 2020, što su za radove na keju bili dodatni ciljni datumi. Posle više pomeranja, u toku ove jeseni delovalo je da će se obnova keja „preliti” i u 2021, ali na sreću taj posao je ušao u završnicu.

Na Savskom keju u potpunosti je završena glavna pešačka staza, kao i biciklistička, gotovo je i uređenje novih zelenih površina i površina koje sada prekriva beli kamen, kao i postavljanje klupa uz reku. Završeno je i popločavanje većeg dela novog stepeništa između Karađorđeve i keja. Zvuk građevinskih aparata i dalje se čuje i to u zoni između Kapetanije i Beton hale gde je posla najviše i ostalo. Tu se obavljaju završni radovi na stepeništu koje se proteže između ove dve zgrade, kao i na ogromnim žardinijerama na koje se lepi granitna dekorativna obloga. Više posla ostalo je sa druge strane zgrade Kapetanije gde ovu podlogu i dalje čekaju i žardinijere i parterni deo.

Da je ovo gradilište i dalje aktivno svedoči i to što deo klupa bliže zelenim površinama nije postavljen, a na više mesta ostalo je da se obave samo oni fini, završni radovi. Granitne kocke ne tako davno postavljene na šetalištu su već isflekane, neke od njih već i naprsle pa se očekuje da i to bude sređeno.

Dok se radovi privode kraju, građani koji su prolazili ovim delom priobalja ukazali su da bi na keju trebalo da bude više kanti za smeće jer smatraju da ono što je trenutno postavljeno nije i dovoljno.

Ako svi navedeni zaostali poslovi budu, kako deluje prema trenutnom stanju, završeni u toku ovog meseca, to znači da će tačka na projekat „izvođenja radova na rekonstrukciji Karađorđeve i Savskog keja uz Karađorđevu ulicu” (što je zvanično i stajalo kao naziv ovog projekta na građevinskoj tabli) biti stavljena posle tačno dve godine, odnosno posle 10 meseci u odnosu na prvobitno zvanično najavljen rok za ceo ovaj projekat. U međuvremenu, i u gradu i u Direkciji za građevinsko zemljište tvrdili su da nema većeg probijanja roka jer je za radove na Savskom keju važila druga građevinska dozvola. Istakli su i da za kej važi drugi rok (do septembra 2020), odnosno rok nevezan za onaj za radove u Karađorđevoj. Takvim pojašnjenjem i u gradu i u Direkciji su sami sebe demantovali jer su upravo na početku rekonstrukcije Karađorđeve i keja u zvaničnim odgovorima našem listu od 24. oktobra 2018. potvrdili da je ceo projekat obnove Karađorđeve i keja oročen na 425 dana, što je okvirno bio kraj januara 2020. Kao jedan od većih problema na ovom gradilištu, što su i žitelji ovog dela grada u više navrata isticali, ali i u šta su se više puta naši reporteri uverili, bio je mali broj radnika na terenu u prethodna 24 meseca.

Komentari5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Однеси воленје
Приобаље реке Саве, од Моста у Бранковој до Париске Улице не зове се "Савски кеј", него Пристаниште. То је ново простаниште, а старо је некад било код Шећеране. "Савски кеј" налази се на левој обали Саве, од Блока 45 до Блока 70а, односно до новобеоградске топлане. Још једна ствар. Мали број радника на градилишту није проблем којим треба да се баве новинари или грађани који посматрају одвијање радова. Инвеститор (Град) мора од извођача да захтева поштовање уговорених рокова, макар судским путем.
Зоран Чачак (пишимо ћирилицом)
Па кад неће послодавац (или инвеститор, како кажете), морају новинари и грађани. Мост Краља Александра Првог је брже саграђен, него што ови поставише плочице и посејаше траву.
damjan
Kad ce vec jednom da resite kosmar gradjana zbog raskopanih ulica koji je poceo od Djordja Vasingtona pa cara Dusan sve do Tadeusa.Za to vreme nasi gradjevinci su svojevremeno napravili pristanista u inostranstvu i hale nekoliko puta komplikovanije.Sta ne valja sa organizacijom tih radova.Tu su skole,fakulteti,snabdevanje.
Savan
Te žardinjere ili betonske vaze treba ukloniti sa javnih površina,jer s vremenom nažalost postaju odlagalište za opuške.
Ljuboje
2 i kusur godine za 200-300 metara ulice... Danas je i slaganje betonskih ploca i izlivanje asfalta postala nauka, a postavljanje tramvajskih sina kompleksnije od puta na Jupiter, a i pored tog ekstremno sporog rada dobili smo i neverovatno lose izvedene radove. Tek ce biti zabavno kad jednog dana pocnu da rade metro. Trebace im barem 300 godina da ga zavrse, a i kad dodju do kraja ono sto su prvo uradili ce vec da se raspadne. Pa sve u krug....

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.