Petak, 01.07.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Prve deonice na Moravskom koridoru gotove 2022. godine

Премијерка на градилишту Моравског коридора (Фото Танјуг)

ĆIĆEVAC – Premijerka Ana Brnabić obišla je danas radove na izgradnji Moravskog koridora na delu Pojate-Kruševac i najavila da će prve deonice na tom najsavremenijem auto-putu biti gotove već 2022. godine.

Premijerka Brnabić, ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović i v.d. direktora Koridora Srbije Aleksandar Antić obišli su kod Ćićevca radove na izgradnji mosta preko Jovanovačke reke i pruge, koji će biti dug skoro 500 metara.

„U budžetu za 2021. imamo opredeljeno 330 milijardi dinara, što je 5,5 odsto BDP-a za kapitalne infrastruktrne projekte”, navela je premijerka.

Rok za završetak mosta je godinu dana, rekao je Tanjugu inženjer Ivan Jovanović, zadužen za mostove u konzorcijumu Behtel-Enka.

Kaže da radovi uglavnom teku prema planiranoj dinamici, kao i da u ponedeljak počinje izgradnja još tri mosta, jednog preko Južne Morave i dva preko Zapadne Morave, prenosi Tanjug.

U završnoj fazi je i izgradnja kampa za više od 1.500 radnika na 20 hektara kod Kruševca.

Moravski koridor – auto-put od Pojata do Preljine, biće dug 112 kilometara i povezaće područje na kojem živi više od pola miliona ljudi.

Radovi su započeti na prvoj deonici, do Pojata do Kruševca dugoj 28 kilometara.

Epidemija koronavirusa usporila je realizaciju nekih projekata, ali je velika stvar da nijedna nije prekinuta, kazala je premijerka.

Dodala je da je na pojedinim projektima bilo kašnjenja ali da se ulažu napori da se to nadoknadi, a projekti vrate u ustanovljenu dinamiku.

Komentari5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pero
Dajtet to kinezima ovi ima da razvlače narednih 7 godina , skupi su a pritom i spori.Bilo je reči da se završi za tri godine kompletnih 107 kilometra a oni ima tri godine da grade 30 km.
Nebojša
Bas lepo i sjajno. Čitam koliko mostova, regulise se i na pojedinim mestima izmesta tok Morave, sjajan poduhvat i sve to kosta 800 miliona evra. A onda gledam Fruskogorski koridor koji je 3 puta KRAĆI, koji je TREĆINU UŽI jer je brzi put i NEMA TREĆU TRAKU u oba smera, a on košta 606 miliona evra, nema reke i regulisanja toka itd... Po toj logici Fruskogorski bi kostao 2.4 milijarde evra, ako bi bio 3 puta duzi i trecinu siri da bi bili ekvivalentni. Od mene toliko, pa ko razume razume.
Dejan K.
i velikog tunela
Lex
Фрушкогорски подразумева изградњу моста преко Дунава.
Budimir
Prve deonice ili cela trasa , bilo je neko obecanje da ce do kraja 22 biti zavrseno do Preljine ?

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.