Ponedeljak, 25.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Dobar tim i snažna podrška lokalnom tržištu

Godina koju ispraćamo po svemu je bila izazovna. Biti deo tako značajne industrije kao što je maloprodaja tokom 2020. godine je bila zaista velika čast i odgovornost. Strategiju poslovanja smo prilagođavali na dnevnom nivou i timskim zalaganjem činili značajne napore da obezbedimo potpunu snabdevenost tržišta. U godini koju sumiramo, i pored globalnog izazova, realizovali smo važne projekte, nastavili smo da postavljamo standarde u maloprodaji, a sada, na kraju i obeležili veliki jubilej – 20 godina Maksi supermarketa. I u 2021. godini spremni smo da napredujemo i budemo još snažnija podrška privredi zemlje i još bolji komšija našim kupcima – istakao je na početku razgovora za Politiku Jan-Vilem Dokhejr, generalni direktor kompanije Delez Srbija

Kako opisujete godinu koju ispraćamo?

Ovo je godina koja je nažalost ostavila veliki trag u svakom delu sveta, u svakom segmentu poslovanja, u životima svih nas. Brojne naše kolege, kupci, poslovni partneri globalno i lokalno su i lično bili pogođeni virusom korona. Sve nas je to podsetilo da koji god posao obavljamo ili u kojoj god industriji radimo, uvek damo prioritet našem zdravlju. Planovi su se tokom godine menjali, odluke donosile na dnevnom nivou. Ono što je bilo jako važno i što nas čini ponosnim je to što smo kao sistem ostali dosledni strateškom i liderskom pristupu u svemu i što danas, kada sumiramo godinu, ipak vidimo da smo realizovali važne projekte i nastavili da postavljamo standarde u ritejlu. Uspeli smo da proširimo našu maloprodajnu mrežu na više od 450 prodavnica, uz redovno renoviranje postojećih radnji.

Poseban deo našeg ovogodišnjeg uspeha je naš novi brend Mega Maksi koji je tim uspeo da realizuje uprkos vanrednim okolnostima i u roku od nekoliko meseci otvori tri izuzetno moderne porodične prodavnice. Na kraju, godinu ispraćamo obeležavanjem velikog jubileja – 20 godina Maksi supermarketa. I u 2021. godini spremni smo da napredujemo i budemo još snažnija podrška zajednici.

Uprkos izazovnim vremenima, kompanija Delez Srbija posluje u kontinuitetu stabilno. Kakva će biti vaša naredna strateška opredeljenja?

Kao lideri ćemo nastaviti da pratimo razvoj srpskog tržišta. Širićemo maloprodajnu mrežu u svim krajevima zemlje, pratiti trendove u oblasti digitalizacije i razvoja pametnih telefona koji odgovaraju sve bržem tempu života naših kupaca, a dodatno ćemo nastaviti da ulažemo u još kvalitetniju uslugu onlajn prodavnice. Želimo da omogućimo našim sugrađanima da obavljaju kupovinu na način na koji oni žele. Da im istovremeno ponudimo vrhunsko iskustvo kupovine u tradicionalnim prodavnicama, ali i da odgovorimo na potrebu savremenog kupca koji želi da koristi sve poznate kanale prodaje. Od onlajn kupovine koja mu namirnice isporučuje u vreme koje mu odgovara i na lokaciji koju poželi, do mogućnosti da samo preuzme namirnice koje je odabrao onlajn u najbližoj prodavnici na putu od posla do kuće. Takođe, voleo bih da naglasim da ćemo kao kompanija nastaviti da se zalažemo za strateški važne društveno odgovorne teme.

Vaša kompanija ima oko 13.000 zaposlenih. Kako izgleda organizacija rada u velikim kolektivima, koji su trenutni prioriteti kada su vaši zaposleni u pitanju?

Iako smo mi u osnovi maloprodaja, naša kompanija je mnogo više od toga i zapravo spoj više različitih industrija u jednoj. Proizvodnja namirnica koje ponosno nosi PREMIA brend, investicije, digitalizacija i razvoj novih tehnologija, mesto prodaje kao mogućnost za oglašavanje, samo su još neke od oblasti u kojima razvijamo naše uspešno poslovanje. Ali, trudim se uvek da naglasim da smo mi povrh svega toga kompanija ljudi. U narednoj godini ćemo upravo fokusirati sve aktivnosti i projekte na način da na prvom mestu budu zadovoljni i zaštićeni naši zaposleni. Želimo da se naše kolege osećaju dobro na poslu i da to bude osnova za njihov srećan život. Lično su mi ljudi izuzetno važni, a sada, kada rezimiramo godinu, posebno me čini ponosnim to što su timovi pored svih izazova koje je donela 2020. godina uradili jedan dobar posao za naše društvo.

Kakvi su planovi za 2021?

Želimo da dođemo do kupaca u svim krajevima naše zemlje i naš prioritet u poslovanju će ostati modernizacija i širenje maloprodajne mreže. Razvijaćemo različite kanale prodaje, a razvojem kartice lojalnosti ćemo dodatno poboljšati uslugu i učiniti da ponuda na lokalu savršeno odgovara potrebama i navikama svih kupaca. Činjenica je da će nažalost tema virusa kovid biti aktuelna i tokom 2021. godine, te ćemo u skladu sa tim i naše planove u potpunosti prilagoditi, obezbeđujući maksimalno bezbedno radno okruženje za naše kolege. Ipak, optimizam i iskrena želja za lepšim odrastanjem dece širom sveta me navodi da verujem da ćemo krajem naredne godine moći u potpunosti da odahnemo i povratimo entuzijazam. Do tada je važno da svi ostanemo zdravi i mudri i da posvećeno radimo na stvaranju lepšeg i zdravijeg sveta kome se lično jako radujem.

Tekstovi objavljeni u Biznis klubu imaju promotivni sadržaj

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.