Petak, 03.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Ne treba očekivati novi model iz Kragujevca

Фијат 500Л (Фото Р. Крстинић)

KRAGUJEVAC - Nakon spajanja Fijata i Pežoa u novu kompaniju Stelantis, ne treba očekivati novi model iz pogona „Fijat Krajsler automobila Srbije” u Kragujevcu, izjavio je danas Tanjugu predsednik Sindikata „Nezavisnost” te kompnaije Zoran Stanić.

„Mislim da mnogi nisu razumeli šta znači to spajanje. Fijat i dalje ostaje Fijat, Pežo ostaje Pežo. Prednost tog spajanja je da će dve firme da razmene tehnologije i znanja i da će u istraživanjima da ostvare uštedu od pet milijardi evra, što je veliki novac”, rekao je Stanić.

On je najavio da će od te integracije korist imati građani koji već poseduju automobile ovih dveju marki.

„Prednost za korisnike koji imaju Fijatova vozila biće u tome što će moći da ih popravljaju u pežoovim servisima, i obrnuto. Ne treba očekivati da će se u Kragujevcu praviti neki model Pežoa, jer bi to značilo potpunu promenu proizvodnih linija”, rekao je on.

Stanić je kazao da ne postoji ni zvanična najava da bi Fijat u Kragujevcu uskoro mogo da počne proizvodnju svog novog modela „fijat đardino”, kako se spekulisalo u medijima.

„Nemamo takve najave, ali sam u italijanskoj štampi video da je planirano da se naredne godine pravi restilizovani 500L, što znači da neće biti neke velike promene u proizvodnji”, naveo je Stanić.

On nije mogao da precizira kada bi taj model mogao da siđe sa linija, naglasivši da je Fijat velika kompanija koja sprovodi istraživanje tržišta pre nego što donese odluku o promenama u proizvodnji.

U vezi s najavama proizvodnje hibridne verzije modela fijat 500L, Stanić ne očekuje naročite finasijske efekte.

„Ubeđen sam da takvo vozilo neće povećati prodaju modela 500L, zato što je preskupo. Nezvanično bi ti automobili bili skuplji za 5.000 evra od standardnih modela. Možda će se praviti uz neku pomoć države, i dati nam malo daha da malo živnemo, ali ne očekujem neku veliku proizvodnju tih hibrida”, ocenio je Stanić.

 

Komentari11
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Nenad
Srbiji treba da se pravi mali jeftin ekološki auto sa cenom do 6000e. Fiat je u tome najbolji. Prodavao bi se u velikim količinama siromašnim državama regiona. 500L je bio potpuni promašaj.
Nikola
Mozda nesto poput Fiat Punto Evo, da bude pristupacan ljudima i da bude jeftin za odrzavanje.
Slavko
Sve ide u krug. Prvo su Pežo i Sitroen sarađivali i izajedno pravili motor koji se ugrađivao u jednu verziju našeg Juga. Spojili se i mnogi drugi, kao Fijat, Alfa, Lanča, pa Mercedes i Krajsler, itd. Kad ti veliki ne mogu da opstanu sami na tržištu, kako će oni manji? Nemam auto, kad mi treba iznajmim unirent-ov, ali ako rešim da ga kupim, opet će biti nešto "naše". Za ove druge definitivno nemam para.
Cvetko Stanisavljevic
Pre Fiata je trebao da dodje GM, pa onda Pezo koji je hteo da montira 206 , ali tadasnja vlast nije htela. Fiat je pojeo mnogo para i nista nije doneo....
kriticar
Данашња производња аутомобила (склапање) је прилично аутоматизована и не представља посебну тешкоћу имати еластичну производу линију. Склапање лимених делова обављају роботи тачкастим заваривањем и путања алата је програмирана. Месец дана склапа каорерију в1 а следећи месец в2. Истовремено се склапају и седан и караван. Тако да технолошка ограничења не постоје. Исто је и са фарбањем или транспортом и уградњом компонената. Потребан нам је вишенаменски ауто за такси, полицију, породицу исл.
dusan1
Spajanje Pežoa sa FIAT-om je čista špekulacija , Tu se prepliću interesi dve familije ( i par desetina odabranih ) da očuvaju i uvećaju lični kapital i pošto je firma registrovana u Holandiji izbegnu politički i fiskalni 'pritisci' kako u Italiji tako i u Francuskoj . Kako inače objasniti da su prvog dana na berzi akcije nove firme skočile ? Ko ih je prodavao i posedovao pre pojavljivanja firme na berzi ? Što se tiše kampanjole i đardino teško da će vlasnik JEEP-a da seče granu na kojoj sedi .
Dan Dusan Milicevic
Dusane , kapital ne pita za granice. A udruzivanjem smanjili su administraciju za 50% pa prema tome i troskove .Ono sto je tuzno je da Srbija nema svoju automobilsku industriju i ne moze sama da napravi automobil ili kamion. Ne tako davno je mogla kad je bila u SFRJ!!!

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.