Prolazi i januar, a tramvaji na linijama 2, 5 i 10 još ne rade
Kada se ciljni rok jednom probije, sva naknadna oročavanja nisu više bitna jer prvobitna reč i obećanje nisu održani. A još jedno u moru mnogih obećanja palo je kada je reč o nesnosno dugoj rekonstrukciji ulica od Ruzveltove do Cara Dušana. Ovoga puta obećanje koje su gradski oci dali krajem decembra o vraćanju tramvajskih linija 2, 5 i 10. Jer, krajem prošlog meseca iz Starog dvora uveravali su da će između 20. i 25. januara na trase posle više od 19 meseci od „privremenog” ukidanja na saobraćajnu mapu grada biti vraćene pomenute linije 2, 5 i 10, ali, ovih tramvaja ni na vidiku.
Uveliko se zakoračilo u 20. mesec otkako nema „kruga dvojke” niti tramvajskih veza od Kalemegdana do Ustaničke i Banjice, a da je i dalje i te kako neizvesno kada će one ponovo biti uspostavljene svedoči nekoliko činjenica sa terena. I dalje majstori na pojedinim tačkama u Cara Dušana obavljaju manje radove oko tramvajskih šina. Osim toga, na više mesta i dalje su na tramvajskim šinama palete sa granitnim pločama i drugi građevinski materijal, a i mnogi automobili su komotno parkirani na tramvajskom koridoru. Na sve to „Parking servis” još nije počeo da obaveštava vozače da uklone vozila sa tramvajskih šina, jer da jeste, to bi i te kako bio znak da se tramvaji ubrzo vraćaju u ovaj deo grada. Jeste da se već duže (pa i juče) organizuju probne tramvajske vožnje na delu deonice koja je rekonstruisana, ali sam povratak linija 2, 5 i 10 i dalje je neizvestan.
Kada će one konačno i biti vraćene, šta su pokazale probe tramvaja, da li je na novouređenoj trasi od Ruzveltove do tvrđave sve kako treba, pre više od deset dana pitali smo Sekretarijat za javni prevoz, ali do danas iz ovog gradskog ministarstva nisu stigli odgovori.
Zbog svega ovoga, ali i zbog same neopravdano duge rekonstrukcije poteza od Ruzveltove do Zoo-vrta, građani su opravdano kivni i nervozni. Stajališta su uveliko postavljena, ali putnici koji su do leta 2019. redovno koristili linije 2, 5 i 10 i dalje uzaludno čekaju tramvaje.
Gnev žitelja opravdan je i kada je reč o samoj rekonstrukciji. Jer, taman kada im se krajem prošle godine učinilo da su majstori napokon malo ubrzali, i kada je završen najveći deo posla na kolovozu, na trotoarima se sada opet odugovlači i pitanje je kada će oni biti završeni. Jeste da ih manje grupe majstora dovršavaju, ali sve to prilično je sporo. Građani reporteri, koji svakodnevno na društvene mreže kače slike sa tokom radova na ovoj deonici, zameraju što se prave i propusti, jer određeni poslovi nisu koordinisani, koji ne bi smeli da postoje na jednom ozbiljnom gradilištu. Ovih dana jedan od poslednje objavljenih propusta bila je bandera koja je na jednoj od raskrsnica u Cara Dušana postavljena baš na trasi ivičnjaka, zbog čega je ubrzo morala da bude pomerana.
Kada se sve sabere, čini se da bi tačka na rekonstrukciju koja se sa prekidima odvija od polovine juna 2019. mogla da bude stavljena u toku ovog proleća, odnosno skoro dve godine otkako su počeli radovi prvobitno oročeni na tek nešto više od šest meseci.
Подели ову вест









Komentar uspešno dodat!
Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.