nedelja, 16.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 04.02.2021. u 14:29

Kineska državna televizija izgubila dozvolu za emitovanje u Britaniji

Седиште ЦГТН у Пекингу (Фото Бета/АП)

LONDON – Britansko regulatorno telo za medije Ofkom objavilo je danas da ukida dozvolu za rad kineskoj globalnoj TV mreži CGTN, međunarodnoj televiziji koja emituje na engleskom, navodeći kao razlog kontrolu koju nad njenim programima ima Komunistička partija Kine.

U saopštenju Ofkom, navodi da je dozvola za emitovanje data kompaniji „Star Ćina Media Limited” koja zapravo nema uredničku odgovornost za sadržaje CGTN-a, a da nije moguće prebacivanje te dozvole na entitet koji stvarno kontroliše televiziju, jer nju kontroliše kineska komunistička partija.

„Dali smo mnogo vremena CGTN-u da se prilagodi propisima. Ti napori su sada iscrpljeni”, navelo je britansko regulatorno telo navodeći da shodno tome smatra odgovarajućim da se ukine dozvola CGTN-u za emitovanje u Velikoj Britaniji, prenosi Beta.

Odluka Ofkoma bi mogla dodatno da pogorša odnose između Velike Britanije i Kine već narušene zbog britanske osude tretmana Ujgura, muslimanske manjine, od strane Pekinga i spora oko kineske bezbednosti u Hongkongu.

Ofkom je dodao da će uskoro odrediti proceduru kažnjavanja te televizije zbog izveštavanja koje se smatra pristrasnim, nepravednim i suprotnim poštovanju privatnog života.

U julu je ovo regulatorno telo prozvalo tu kinesku državnu televiziju zbog odnosa prema bivšem britanskom zatvoreniku, novinaru Piteru Hamfriju, prilikom izveštavanja o njegovom hapšenju u Kini. U maju prošle godine to telo je ukazalo na pristrasnost CGTN-a prilikom izveštavanja o prodemokratskim demonstracijama u Hongkongu 2019. godine.

Komеntari10
189be
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

slobodan
i treba
Aco Vasiljevic
Zasto treba Slobodane????Pa veca je sloboda novina, Tv-a u Kini nego u VB.Uostalom sada ce i ovi njima ukunuti po Kini i 1:1
Ratko
Na drugoj strani napravili su Britanci uslugu Kinezima tj ustedu para - niko to u Britanji ne gleda pa Kinezi dzabe placaju zakup frekvencija ili ste vec tome adekvatno.
Stari realista
Kineska televizija izvestava pristrasno i neprevedno. Verovatno nisu hteli da se razlikuju od zapadnih televizija. E zapadna demokratijo jadna li si.
Dr. P. B. Markovic
A sta ce Engleska kazati i uraditi kad njima Kina zatvori televiziske stanice u Hong Kongu i Kini.
Trpe
Jos jedan primer zapadne "demokratije"!

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja