Subota, 23.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Kineska državna televizija izgubila dozvolu za emitovanje u Britaniji

Седиште ЦГТН у Пекингу (Фото Бета/АП)

LONDON – Britansko regulatorno telo za medije Ofkom objavilo je danas da ukida dozvolu za rad kineskoj globalnoj TV mreži CGTN, međunarodnoj televiziji koja emituje na engleskom, navodeći kao razlog kontrolu koju nad njenim programima ima Komunistička partija Kine.

U saopštenju Ofkom, navodi da je dozvola za emitovanje data kompaniji „Star Ćina Media Limited” koja zapravo nema uredničku odgovornost za sadržaje CGTN-a, a da nije moguće prebacivanje te dozvole na entitet koji stvarno kontroliše televiziju, jer nju kontroliše kineska komunistička partija.

„Dali smo mnogo vremena CGTN-u da se prilagodi propisima. Ti napori su sada iscrpljeni”, navelo je britansko regulatorno telo navodeći da shodno tome smatra odgovarajućim da se ukine dozvola CGTN-u za emitovanje u Velikoj Britaniji, prenosi Beta.

Odluka Ofkoma bi mogla dodatno da pogorša odnose između Velike Britanije i Kine već narušene zbog britanske osude tretmana Ujgura, muslimanske manjine, od strane Pekinga i spora oko kineske bezbednosti u Hongkongu.

Ofkom je dodao da će uskoro odrediti proceduru kažnjavanja te televizije zbog izveštavanja koje se smatra pristrasnim, nepravednim i suprotnim poštovanju privatnog života.

U julu je ovo regulatorno telo prozvalo tu kinesku državnu televiziju zbog odnosa prema bivšem britanskom zatvoreniku, novinaru Piteru Hamfriju, prilikom izveštavanja o njegovom hapšenju u Kini. U maju prošle godine to telo je ukazalo na pristrasnost CGTN-a prilikom izveštavanja o prodemokratskim demonstracijama u Hongkongu 2019. godine.

Komentari10
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

slobodan
i treba
Aco Vasiljevic
Zasto treba Slobodane????Pa veca je sloboda novina, Tv-a u Kini nego u VB.Uostalom sada ce i ovi njima ukunuti po Kini i 1:1
Ratko
Na drugoj strani napravili su Britanci uslugu Kinezima tj ustedu para - niko to u Britanji ne gleda pa Kinezi dzabe placaju zakup frekvencija ili ste vec tome adekvatno.
Stari realista
Kineska televizija izvestava pristrasno i neprevedno. Verovatno nisu hteli da se razlikuju od zapadnih televizija. E zapadna demokratijo jadna li si.
Dr. P. B. Markovic
A sta ce Engleska kazati i uraditi kad njima Kina zatvori televiziske stanice u Hong Kongu i Kini.
Trpe
Jos jedan primer zapadne "demokratije"!

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.