Utorak, 30.11.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Sunovrat prodaje automobila u Evropi

Prodaja novih automobila u Nemačkoj potonula je za 31,1 procenata, u Britaniji za 39,5, a u Italiji za 14 odsto.
Нова возила све теже проналазе власнике (фото ЕПА ЕФЕ -Т.В.)

BERLIN - Broj registracija novih automobila u Evropi pao je u januaru 2021. za četvrtinu, jer su najveća auto tržišta na kontinentu ponovo trpela zbog obnavljanja mera ograničenja tokom drugog talasa koronavirusa, pokazuju današnji podaci Evropske asocijacije proizvođača automobila.

Registracije novih automobila pale su prošlog meseca za 25,7 posto međugodišnje, na 842.835 vozila u Evropskoj uniji, Britaniji i zemljama EFTA, prema podacima ACEA-e, prenosi Rojters.

Na svih pet najvećih evropskih tržišta zabeležen je pad, a najveći je registrovan u Španiji od čak 51,5 posto.

Prodaja novih automobila u Nemačkoj potonula je za 31,1 procenata, u Britaniji za 39,5, a u Italiji za 14 odsto.

U Francuskoj je registrovan manji pad od 5,8 posto.

Švedska je bila jedina zemlja EU u kojoj je prodaja porasla, i to za 22,5 procenata, što je istovremeno i posledica niske uporedne baze, odnosno malog broja registracija vozila u toj zemlji u januaru prošle godine zbog povećanog poreza na promet vozila.

Kad je reč o pojedinačnim proizvođačima automobila, prodaja Folksvagena i Stelantisa je opala za 28,1, odnosno 27,4 posto respektivno, dok je Reno zabeležio manju prodaju za 22,9 procenata, prenosi Tanjug.

Luksuzni proizvođači automobila su u januaru takođe imali negativan promet, pri čemu je prodaja Be-Em-Ve-a pala za 16,8 odsto, dok je rivalski Dajmler registrovao pad od 17,9 procenata.

 

Komentari5
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Đoka
Novi automobili bi mogli biti minimalno 25-30% jeftiniji. Neki modeli i upola. Dok se svi u lancu namire, cela trgovina gubi smisao - za kupca. Restajlinzi i ubacivanje kineskog ekrana nisu razlog za hiljade evra poskupljenja jednog te istog modela, na čijem razvoju se već 5 miliona puta zaradilo u zadnjih 20 godina, kako se ti modeli šminkaju i prepakuju kao novi. Čak se neprestano radi na ugradnji jeftinijih i kvarljivijih delova u nove modele.
Darko
Pa to je to, zapad stampa hiljade milihardi, upumpava na berzu i u proizvodnju, svi pricaju o BDPu a niko o potrosnji. Ne treba biti doktor ekonomije da bi se zakljucilo da ce polako sve poceti da toneeeee.Mislim da cemo biti veoma brzo svedoci promene ekonomskog sistema u svetu. Nadam se da ce proci sa minimalno ratova.
Miki
Zato su cene polovnjaka u Srbiji nikad jace.
Милча Петринсћи
Где су сада евроамерички дрвени адвокат српског порекла да кажу како ово није истина и да у Европи цвета продаја аутомобила? Они преправљају сваки негативан податак о Европи и Америци, није то истина, у Русији је горе, да се ми бавимо нашим проблемима,... Ма не сме бре прашинка да падне на вољену Америку и Европу....
Ljudmila
I, sta kazu cifre u Rusiji.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.