Petak, 03.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Ulica kralja Milana ponovo prohodna

Gotovo tri dana ova centralna kolovozna arterija bila je pod opsadom majstora zbog pucanja vodovodne cevi stare nekoliko decenija
Саобраћај пуштен око 21.30 сати (Фотографије Марко Спасојевић)

Nanošenjem habajućeg sloja asfalta i iscrtavanjem horizontalne saobraćajne signalizacije stavljena je konačno tačka na popravku havarije nedaleko od „Beograđanke” u Ulici kralja Milana. Ubrzo posle toga, između 21 i 21.30 sati ponovo je normalizovan saobraćaj. Najpre popravka kvara koji je poremetio vodosnabdevanje i saobraćaj u ovom delu grada, a potom i ostali poslovi koji su usledili nakon saniranja havarije, ukupno su trajali gotovo tri dana. „Krivac” za ovaj komunalni incident pod zemljom bila je vodovodna cev fi 300 milimetara, stara nekoliko decenija, koja je pukla u utorak u ranim jutarnjim satima. Da maler ne ide sam, potvrdio je i ovaj slučaj, jer je ubrzo posle pucanja cevi i stvaranja kratera na kolovozu pogonskim točkovima u njega upao autobus GSP „Beograd” koji je prevozio nekoliko radnika jutarnje smene, ali na sreću niko od njih nije povređen.

Posle havarije na teren su izašli radnici „Beogradskog vodovoda i kanalizacije” koji su počeli da uklanjaju kvar zbog koga je i obustavljen javni i automobilski saobraćaj ovom trasom. Voda iz cevi oštetila je pod pritiskom konstrukciju ispod kolovoza zbog čega su i radnici „Beograd puta” morali detaljno da obnove ovaj deo saobraćajnice. Osim trake gde se pojavio kvar, u prethodna dva dana sređene su i ostale na potezu od Resavske do Ulice kneza Miloša da se, kada krene saobraćaj, ne bi pojavila udubljenja u asfaltu. Obnovljen je i deo trotoara i ivičnjaka koji su takođe oštećeni prilikom havarije na cevi.

Cev koja je izazvala sav ovaj komunalno-saobraćajni cirkus stara je četiri decenije, gotovo isto godina koliko je imala i cev koja je pet godina ranije pukla nedaleko odatle. Kako kažu upućeni, to nije ništa čudno jer je ova vrsta instalacija, na potezu od Terazija ka Slaviji, položena sada već daleke 1978. Deo te podzemne mreže na ovom potezu promenjen je u toku rekonstrukcije ulice 2005. godine.

Komentari2
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dragan Stankovic
I BUS latinicom, dali je ovo Srbija?
Dusan T
Ako je suditi po Vojvode Stepe, Autokomandi i Trgu, i to je privremeno. Ceka se da se gradjani naviknu da tuda prolaze da bi se ponovo raskopalo, sada radi struje ili telefonskih kablova. Covek bi pomislio da je u pitanju neorganizovanost, ali cak i u totalnom rasulu nije moguce da se desi da se dve popravke slucajno ne poklope. Mislim da je ipak u pitanju vrhunska organizacija. Svrhu ne mogu ni da naslutim. Prevazilazi moje umne sposobnosti.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.