Četvrtak, 23.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Počelo uklanjanje pruge na Dorćolu zbog izgradnje parka

(Фото Танјуг)

Danas započete radove na uklanjanju pruge van funkcije u Dunavskoj ulici na Dorćolu, što je deo priprema za izgradnju linijskog parka od 4,6 kilometara, obišao je ministar za građevinarstvo, saobraćaj i infrastrukturu Tomislav Momirović.

Naveo je da kao Beograđanin koji je vezan za Dorćol smatra da je suština da izgradi linijski park koji će biti najlepši park u Beogradu a verovatno i najlepši u regionu.

„Svi stanovnici Dorćola, Donjeg Dorćola, naselja 25. maj će uskoro imati potpuno drugačiji kvalitet života na rekama. Mislim da Dorćol dobija najbolje od spuštanja Beograda na reke”, rekao je on i ocenio da, kada se izgradi park, taj kraj će izgledati kao mali Njujork u Beogradu.

Predsednik gradske opštine Stari Grad Radoslav Marjanović ocenio da je izgradnja linijskog parka za tu opštinu jedan od najvažnijih projekata koji je počeo da se realizuje ove godine.

„Važno je da se deo posla oko imovinsko pravnih odnosa i pripreme realizacije obavi efikasno i brzo, da krene da se realizuje dobro dinamikom”, rekao je on.

Dodao je da će sa linijskim parkom Dorćol dobiti veliki broj novog drveća, pešačke i trim staze, odnosno prostora gde će građani moći da provode slobodno vreme.

„Uklanjanje ostataka pruge je zapravo priprema realizacije velikog projekta koji će direktno unaprediti kvalitet života građana, pogotovo Donjeg Dorćola, jer praktično će park čija je dužni preko 4,6 kilometra, sa preko 5.000 novih sadnica, biti zelena oaza u srcu grada, dobro za građane i Beograd”, rekao je on.

Glavni urbanista Grada Beograda Marko Stojčić rekao je da će linijski park umnogome promeniti Beograd jer će taj prostor prestati da bude prepreka izlasku stanovnika na reke.

„Očekujemo da deo radova krene krajem jeseni, od Beton hale kroz prostor Kule Nebojša. A sledeće godine februar - mart, kada dobijemo građevinsku dozvolu i izvođača, nastavićemo trasom ka Pančevačkom mostu. Dve godine nakon tog roka očekujemo da ćemo imati u celosti izgrađen park”, najavio je on.

Komentari8
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Dzoni
Problem kod nas je odrzavanje postojeceg, a i novog kada se napravi. Ako to nece imati ko da odrzava onda bolje i da se ne gradi... Primer su liftovi na mostu preko ade. Mene cekaju, ja da ih popravim...
Miloje
Vidimo na susednoj stranici pod nazivom "Поздрав из Кошутњака" kako to izgleda kad se projekat realizuje. ...
Саша Микић
Кошутњак 60-тих, није исто што и Кошутњак 80-тих, а да не причам о данашњем изгледу. Ко је крив за то? Да ли смо некад били културнији? Изгледа да сви волимо ону чувену: ''После мене потоп!'', па нам је тешко да припазимо где бацамо смеће и тешко нам је да после нас покупимо оно што смо направили.
Car sloba
Lepa vest.
Vlada
Lako je rušiti. Mnogo teže je izgraditi infrastukturu. Problem je što infrastruktura ne donosi nikakvu zaradu, samo poboljšava kvalitet života građanima. Nama svi vozovi sa opasnim materijama sada idu ispod zemlje kroz centar Beograda. Da li je bezbedno bolje da ne saznamo.
Си Лаза Куреку
Бојим се да ће се планирани и најављивани линијски парк очас претворити у линију вишеспратница, чиме ће ионако скучени простор за паркирање бити још више пренапрегнут. Људима који живе и раде у Београду требају, пре свега, функционална решења. Ако 90% стамбених насеља у Београду немају паркове, пешачке и трим стазе, онда је логично да ће нови, естетски дизајнирани садржаји те врсте привлачити "госте" из других делова Београда, који ће, онда, похрлити и закрчити све околне улице и паркинге.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.