nedelja, 09.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
četvrtak, 18.03.2021. u 11:57

Počelo uklanjanje pruge na Dorćolu zbog izgradnje parka

(Фото Танјуг)

Danas započete radove na uklanjanju pruge van funkcije u Dunavskoj ulici na Dorćolu, što je deo priprema za izgradnju linijskog parka od 4,6 kilometara, obišao je ministar za građevinarstvo, saobraćaj i infrastrukturu Tomislav Momirović.

Naveo je da kao Beograđanin koji je vezan za Dorćol smatra da je suština da izgradi linijski park koji će biti najlepši park u Beogradu a verovatno i najlepši u regionu.

„Svi stanovnici Dorćola, Donjeg Dorćola, naselja 25. maj će uskoro imati potpuno drugačiji kvalitet života na rekama. Mislim da Dorćol dobija najbolje od spuštanja Beograda na reke”, rekao je on i ocenio da, kada se izgradi park, taj kraj će izgledati kao mali Njujork u Beogradu.

Predsednik gradske opštine Stari Grad Radoslav Marjanović ocenio da je izgradnja linijskog parka za tu opštinu jedan od najvažnijih projekata koji je počeo da se realizuje ove godine.

„Važno je da se deo posla oko imovinsko pravnih odnosa i pripreme realizacije obavi efikasno i brzo, da krene da se realizuje dobro dinamikom”, rekao je on.

Dodao je da će sa linijskim parkom Dorćol dobiti veliki broj novog drveća, pešačke i trim staze, odnosno prostora gde će građani moći da provode slobodno vreme.

„Uklanjanje ostataka pruge je zapravo priprema realizacije velikog projekta koji će direktno unaprediti kvalitet života građana, pogotovo Donjeg Dorćola, jer praktično će park čija je dužni preko 4,6 kilometra, sa preko 5.000 novih sadnica, biti zelena oaza u srcu grada, dobro za građane i Beograd”, rekao je on.

Glavni urbanista Grada Beograda Marko Stojčić rekao je da će linijski park umnogome promeniti Beograd jer će taj prostor prestati da bude prepreka izlasku stanovnika na reke.

„Očekujemo da deo radova krene krajem jeseni, od Beton hale kroz prostor Kule Nebojša. A sledeće godine februar - mart, kada dobijemo građevinsku dozvolu i izvođača, nastavićemo trasom ka Pančevačkom mostu. Dve godine nakon tog roka očekujemo da ćemo imati u celosti izgrađen park”, najavio je on.

Komеntari8
53d11
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Dzoni
Problem kod nas je odrzavanje postojeceg, a i novog kada se napravi. Ako to nece imati ko da odrzava onda bolje i da se ne gradi... Primer su liftovi na mostu preko ade. Mene cekaju, ja da ih popravim...
Miloje
Vidimo na susednoj stranici pod nazivom "Поздрав из Кошутњака" kako to izgleda kad se projekat realizuje. ...
Саша Микић
Кошутњак 60-тих, није исто што и Кошутњак 80-тих, а да не причам о данашњем изгледу. Ко је крив за то? Да ли смо некад били културнији? Изгледа да сви волимо ону чувену: ''После мене потоп!'', па нам је тешко да припазимо где бацамо смеће и тешко нам је да после нас покупимо оно што смо направили.
Car sloba
Lepa vest.
Vlada
Lako je rušiti. Mnogo teže je izgraditi infrastukturu. Problem je što infrastruktura ne donosi nikakvu zaradu, samo poboljšava kvalitet života građanima. Nama svi vozovi sa opasnim materijama sada idu ispod zemlje kroz centar Beograda. Da li je bezbedno bolje da ne saznamo.
Си Лаза Куреку
Бојим се да ће се планирани и најављивани линијски парк очас претворити у линију вишеспратница, чиме ће ионако скучени простор за паркирање бити још више пренапрегнут. Људима који живе и раде у Београду требају, пре свега, функционална решења. Ако 90% стамбених насеља у Београду немају паркове, пешачке и трим стазе, онда је логично да ће нови, естетски дизајнирани садржаји те врсте привлачити "госте" из других делова Београда, који ће, онда, похрлити и закрчити све околне улице и паркинге.

PRIKAŽI JOŠ

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja