Četvrtak, 28.10.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista
RADOVI NA SAVSKOM TRGU

Kolovoz ka Savskoj i dalje čeka probni rad crpne stanice

Prema poslednjim informacijama, glavne probe uslediće u naredne dve, tri nedelje, a dok se one ne okončaju ne može da se ruši stara crpna stanica, niti da se uređuju preostale saobraćajnice
(Фото Н. Марјановић)

Saobraćajnice na Savskom trgu ka Savskoj ulici još neko vreme će morati da pričekaju da se završe probe nove crpne stanice kako bi bile sređene. Jer, iako je ne tako davno najavljeno da će biti gotova do aprila, prema poslednjim informacijama iz grada, u naredne dve, tri nedelje očekuju se glavne probe nove crpne stanice, pa ako se pokaže da je ona u potpunosti „položila ispit”, tek onda će moći da se prione na završetak uređenja saobraćajnica. Kako za naš list navodi glavni gradski urbanista Marko Stojčić, nekoliko sedmica gore-dole ne pravi veliku razliku kada je reč o ovako ozbiljnom poslu.

– Najvažnije je da sve na kraju bude urađeno kako valja i kako treba. Bolje je da se rad nove stanice detaljno ispita i da se sve na njoj proveri, pa da se onda ruši stara i dovrši kolovoz, nego da se požuri sa probama, pa da se onda raskopava ono što je zatrpano – kaže Stojčić.

A, upravo je rušenje stare crpne stanice koja se nalazi na trasi kolovoznih traka koje su veza sa Savskom, glavni preduslov za njihovo konačno uređenje. Kako su nedavno za naš list naglasili u Starom dvoru, posao sređivanja preostalog kolovoza na Savskom trgu i tramvajskih šina, neće oduzeti puno vremena, to će biti „najviše petnaestak dana”, jer je reč o manjoj deonici.

Kako glavne probe nove crpne stanice tek slede, jasno je zašto trenutno gotovo i da nema majstora na Savskom trgu. Juče je tako na ovom prostoru moglo da se vidi tek nekoliko radnika i jedno bagerče. Više čudi zašto majstora nema nešto dalje, na prostoru između BAS-a i sporednog ulaza u nekadašnju Glavnu železničku stanicu. Jer, iako tu za dovršetak posla nema prepreka, trenutno nema ni radnika pa i dalje prolaznici između BAS-a i Savskog trga tuda moraju da idu nedovršenim pešačkim koridorom. Zašto se na ovom parčetu budućeg pločnika toliko usporilo nema objašnjenja.

I dok se čeka dovršetak do sada nezavršenih delova trga, na onom „skockanom” ljubitelji istorijskih ličnosti i lepog vremena načičkali su se na nekoliko ugrađenih mesta za sedenje na Savskom trgu (postavljenih na stepeništu novog platoa ispred stare Glavne železničke). Za većinu njih glavna atrakcija, tema diskusije i razmene mišljenja upravo je spomenik Stefanu Nemanji.

Pripreme za obnovu Savskog trga započete su u leto 2019, a glavnina radova u poznu jesen te godine. U više navrata rok za njegovo preuređenje je pomeran, a nedovršen trg sa spomenikom svečano je otvoren na Savindana ove godine. Sav posao koji se izvodi u okviru ovog projekta, prema trenutnoj slici sa terena, deluje da će biti završen u toku kasnog proleća.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Vlado Milicic
Greska je uopste da se rusi stara crpna stanica. Komande i monitoring stare je samo trebalo produziti do nove zgrade novih pumi i zadrzati stare u rezervi. Kako su te pumpe duboko u zemlji nebi smetale ni tramvajskom ni auto saobracaju a bile bi pod kontrolom. Velika je greska jake i skupe pumpe skidati umesto da se remontuju i ostave i rezervi

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.