Petak, 01.07.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Počela gradnja nove saobraćajnice Novi Beograd - Surčin

Vučić sutra obilazi radove na autoputu Miloš Veliki
(Фото Танјуг / Тања Валић)

Radovi na izgradnji saobraćajnice Novi Beograd - Surčin, nove gradske magistrale koja će povezati Beograd sa autoputem „Miloš Veliki”, počela je danas u prisustvu predsednika Srbije Aleksandra Vučića.

Vučić je tokom obilaska gradilišta rekao da će se tom saobraćajnicom skratiti izlaz na autoput „Miloš Veliki” za oko 10 kilometara.

Vučić je napomenuo da je rok za izgradnju saobraćajnice 18 meseci i zatražio od predstavnika kineskog izvođača, ako mogu, da ubrzaju realizaciju i završe posao malo ranije.

Početku radova prisustvuju i premijerka Ana Brnabić, ministar građevinarstva Tomislav Momirović, ambasadorka Kine Čen Bo, direktor Koridora Srbije Aleksandar Antić, direktor Puteva Srbije Zoran Drobnjak, gradonačelnik Beograda Zoran Radojičić, zamenik gradonačelnika Goran Vesić, i predsednik opštine Novi Beograd Aleksandar Šapić, prenosi Tanjug.

Predsednik je u razgovoru sa ambasadorkom Čen Bo kazao da sutra planira da obiđu zajedno radove i na deonici autoputa Preljina - Požega.

Komercijalni ugovor za deonicu Novi Beograd - Surčin , čija je dužina 7,9 kilometara, potpisan je sa kompanijom Čajna komjunikejšns konstrakšn kompani, a njegova vrednost je 70,5 miliona evra.

Ta deonica autoputa „Miloš Veliki” je građevinski veoma zahtevna, jer prolazi kroz naseljeno područje. Kada ova deonica bude završena, vozači će moći da se uključe iz Vojvođanske ulice i Jurija Gagarina na Novom Beogradu.

Saobraćajnica Novi Beograd - Surčin ima veliki značaj za stanovnike centralnog dela Beograda, jer će im omogućiti da direktno pristupe autoputu „Miloš Veliki” umesto da kao sada do njega dolaze preko autoputa Beograd - Zagreb.

Najavljeno je da će uz trasu ove saobraćajnice biti izgrađene biciklistička i pešačka staza.

Deonica Novi Beograd - Surčin predstavljaće deo autoputa „Miloš Veliki” i funkcionalnu vezu sa Gradom Beogradom.

Ova deonica čini polaznu deonicu autoputa od Beograda do granice sa Crnom Gorom i vezu Beograda sa autoputem „Miloš Veliki”.

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin projektovana je za brzinu kretanja vozila od 80 kilometara na čas.

Predviđene su po tri trake, razdelni pojas od pet metara, pešačke staze širine po dva metra i bankine.

Na trasi će biti tri mosta, jedan most-kanal i jedan nadvožnjak.

Na samom početku trase gradske magistralne saobraćajnice predviđena su uključenja iz dve ulice na Novom Beogradu, a dalje put vodi kroz ravnicu ka prvoj petlji, odnosno čvoru „Surčin 1”, tipa „poludeteline”.

Kraj ove deonice je kod sledeće „velike petlje” u Surčinu, posle koje počinje autoput „Miloš Veliki”.

Projekat je uradio Saobraćajni institut CIP.

Vučić sutra obilazi radove na autoputu Miloš Veliki

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić obići će sutra radove na auto-putu E-763 „Miloš Veliki”, deonica Preljina-Požega (tunel „Laz“).

Kako je saopšteno iz njegovog kabineta, Vučić će radove na „Milošu Velikom” obići u četvrtak, 1. aprila, u 11.00.

Komentari1
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Unicum
Како по цени по километру пута, тако и по теренском профилу, врсти и максималној пројектованој брзини, ова саобраћајница је најзначајнији помак у градњи путне инфраструктуре на овим просторима. Оаваквог пута до сада није било, а тешко да ће га и бити.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.