subota, 08.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
utorak, 13.04.2021. u 20:23

Od vlasnika broda traže 916 miliona dolara zbog blokiranja Sueckog kanala

Фото ЕПА ЕФЕ

KAIRO - Brod koji je blokirao Suecki kanal na skoro nedelju dana u martu ne može da ode, a vlasti kanala, egipatski Suec kanal autoriti (SCA), traže odštetu od 916 miliona dolara od vlasnika broda iz Japana, javio je Rojters pozivajući se na dva izvora.

Kontejner brod „Ever Given”, koji je u vlasništvu firme „Šoej Kisen”, nalazi se u jezeru koje razdvaja dve sekcije kanala otkako je oslobođen 29. marta, kada je SCA počela istragu.

Dva izvora SCA, koji su odbili da budu imenovana, su rekla za Rojters da je egipatski sud naredio da se brod zadrži.

Pregovori oko kompenzacije su u toku, prema drugom izvoru.

Kompanija UK klub P&I, osiguravač broda „Ever Given”, saopštio je da kanal traži 300 miliona dolara bonusa za spasavanje broda i 300 miliona za gubitak reputacije, prenosi Tanjug.

Direktor SCA Osama Rabi je rekao za egipatsku televiziju da „Ever Given” neće napustiti kanal dok se istraga ne završi i ne plati odšteta.

„Ever Given” se zaglavio u Sueckom kanalu 23. marta, zatvorivši prolaz na šest dana, pa je 400 brodova moralo da čeka, dok su ostali išli drugim putem da zaobiđu Afriku.

 

Komеntari7
b4670
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Neko
Jel bio sudski proces? Jel nezavisna komisija utvrdila da je brod kriv a ne uprava sueckog kanala?
slobodan
Ako se dokaze da je greska kapetana/posade.
Joca Dobric
Neobican slucaj se privodi kraju,po meni vise Namjeran nego slucajan potez kapetana pruzrokovao je problem zakretanja i zaglavljenja ogromnog preteskog broda i veliki skupi zastoj ,-vjetrovi su -prestali i kako da- duvaju u kormilo-ili u upravljacki sistem, vlasnik broda ce morati platiti odstetu vlasniku kanala , neciji skupi -eksperiment - je uspjesan ali vrlo skup ,,
zoran
Moze i vlasnik broda da tuzi upravu Sueckog kanala, jer naplacuju prolaz a nisu obezbedili sigurne uslove za plovidbu. Konkretno uprava kanala je pustila brod u kanal pod pratnjom svoga pilota tokom opasnog bocnog vetra koji je nasukao brod. I druge slicne uprave npr aerodroma imaju obavezu obustavljanja poletanja i sletanja kada je to nesigurno zbog vremenskih uslova.
Mikula Mali
Deja Vu, to je fake news da je ona bila kapetan.
Боро
Ето одакле веровање да жена на броду доноси несрећу...
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja