Nedelja, 19.09.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Od vlasnika broda traže 916 miliona dolara zbog blokiranja Sueckog kanala

Фото ЕПА ЕФЕ

KAIRO - Brod koji je blokirao Suecki kanal na skoro nedelju dana u martu ne može da ode, a vlasti kanala, egipatski Suec kanal autoriti (SCA), traže odštetu od 916 miliona dolara od vlasnika broda iz Japana, javio je Rojters pozivajući se na dva izvora.

Kontejner brod „Ever Given”, koji je u vlasništvu firme „Šoej Kisen”, nalazi se u jezeru koje razdvaja dve sekcije kanala otkako je oslobođen 29. marta, kada je SCA počela istragu.

Dva izvora SCA, koji su odbili da budu imenovana, su rekla za Rojters da je egipatski sud naredio da se brod zadrži.

Pregovori oko kompenzacije su u toku, prema drugom izvoru.

Kompanija UK klub P&I, osiguravač broda „Ever Given”, saopštio je da kanal traži 300 miliona dolara bonusa za spasavanje broda i 300 miliona za gubitak reputacije, prenosi Tanjug.

Direktor SCA Osama Rabi je rekao za egipatsku televiziju da „Ever Given” neće napustiti kanal dok se istraga ne završi i ne plati odšteta.

„Ever Given” se zaglavio u Sueckom kanalu 23. marta, zatvorivši prolaz na šest dana, pa je 400 brodova moralo da čeka, dok su ostali išli drugim putem da zaobiđu Afriku.

 

Komentari7
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Neko
Jel bio sudski proces? Jel nezavisna komisija utvrdila da je brod kriv a ne uprava sueckog kanala?
slobodan
Ako se dokaze da je greska kapetana/posade.
Joca Dobric
Neobican slucaj se privodi kraju,po meni vise Namjeran nego slucajan potez kapetana pruzrokovao je problem zakretanja i zaglavljenja ogromnog preteskog broda i veliki skupi zastoj ,-vjetrovi su -prestali i kako da- duvaju u kormilo-ili u upravljacki sistem, vlasnik broda ce morati platiti odstetu vlasniku kanala , neciji skupi -eksperiment - je uspjesan ali vrlo skup ,,
zoran
Moze i vlasnik broda da tuzi upravu Sueckog kanala, jer naplacuju prolaz a nisu obezbedili sigurne uslove za plovidbu. Konkretno uprava kanala je pustila brod u kanal pod pratnjom svoga pilota tokom opasnog bocnog vetra koji je nasukao brod. I druge slicne uprave npr aerodroma imaju obavezu obustavljanja poletanja i sletanja kada je to nesigurno zbog vremenskih uslova.
Mikula Mali
Deja Vu, to je fake news da je ona bila kapetan.
Боро
Ето одакле веровање да жена на броду доноси несрећу...
Prikaži još odgovora

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.