utorak, 11.05.2021. ✝ Vеrski kalеndar € Kursna lista
sreda, 14.04.2021. u 15:59

Egipat traži 916 miliona dolara zbog blokade Sueckog kanala

(Фото ЕПА-ЕФЕ/KHALED ELFIQI)

KAIRO – Egipatske vlasti su zbog finansijskog spora sa vlasnikom privremeno zaplenile teretni brod „Ever Given” koji je prošlog meseca blokirao Suecki kanal.

Rojters prenosi da je Uprava Sueckog kanala (SCA) saopštila danas da pregovori s ciljem postizanja sporazuma „mogu potrajati” i da je podnela zahtev za odštetu u iznosu od 916 miliona dolara protiv vlasnika broda japanske firme „Šoej Kisen” i njenog osiguaravača „UK P&I Klub”, a da će na osnovu sudskog naloga zadržati brod dok se rasprava o naknadi ne završi.

Agencija navodi da se kontejner brod „Ever Given” nalazi u jezeru koje razdvaja dve sekcije kanala otkako je oslobođen 29. marta, kada je SCA počela istragu, javlja Tanjug.

Dva izvora iz SCA rekla su Rojtersu da je vlasnik broda ponudio 100 miliona dolara kao odgovor na tužbu egipatskih vlasti, a iz japanske kompanije odbili su da komentarišu ove navode.

Komеntari1
9db10
Молимо вас да се у коментарима држите теме текста. Редакција Политике ONLINE задржава право да – уколико их процени као неумесне - скрати или не објави коментаре који садрже осврте на нечију личност и приватан живот, увреде на рачун аутора текста и/или чланова редакције „Политике“ као и било какву претњу, непристојан речник, говор мржње, расне и националне увреде или било какав незаконит садржај. Коментаре писане верзалом и линкове на друге сајтове не објављујемо. Политика ONLINE нема никакву обавезу образлагања одлука везаних за скраћивање коментара и њихово објављивање. Редакција не одговара за ставове читалаца изнесене у коментарима. Ваш коментар може садржати највише 1.000 појединачних карактера, и сматра се да сте слањем коментара потврдили сагласност са горе наведеним правилима.

Sale
Nema puno detalja u vezi ovog spora, pilot koji je ovlascen od strane Egipta morao je da bude na komandnom mostu jer su takvi propisi.Ko je ovde zatajio, da li je brog zbog svog gabarita i jakog vetra brod pomeren sa putanje ili je neki drugi problem bio razlog skretanja boda, videce se uskoro. Sigurno je jedino, Suecki kanal je postao suvise tesan za ovakve monstrume od brodova . Trka za profitom i konkurencija koja nema milosti, dovele su brodarske kompanije na rub propasti.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

logo

Ovaj veb sajt koristi kolačiće

Sajt politika.rs koristi kolačiće u cilju unapređenja usluga koje pruža. Prikupljamo isključivo osnovne podatke koji su neophodni za prilagođavanje sadržaja i oglasa, nadzor rada sajta i aplikacije. Podaci o navikama i potrebama korisnika strogo su zaštićeni. Daljim korišćenjem sajta politika.rs podrazumeva se da ste saglasni sa upotrebom kolačića.

Prijavitе sе na našu mailing listu

* Obavеzna polja