Nedelja, 16.01.2022. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Mašinovođi brzog voza u Japanu preti kazna zbog napuštanja kabine

(Викиванд)

Japanskom mašinovođi preti kazna nakon što je na nekoliko minuta napustio kabinu brzog voza da bi otišao u toalet.

Mašinovođa je zatražio od konduktera, koji nije imao vozačku dozvolu, da upravlja vozom koji se kretao brzinom od 150 km/h, prema pisanju lokalnih medija.

U tom trenutku je voz „Hikari 633” prevozio 160 putnika, prenosi Bi-Bi-Si.

Incident navodno nije uticao na putovanje, ali ga je železnička kompanija prijavila vlastima i uputila izvinjenje.

Prema saopštenju Centralne japanske železničke kompanije (JR Central), incident se dogodio u nedelju ujutro dok je voz prolazio kroz centralnu prefekturu Šizuoka.

Vozač (36), koji nije imenovan, osetio je bol u stomaku, i morao je odmah da koristi toalet. Pozvao je konduktera u kokpit da bi upravljao komandama, a zatim je otišao na oko tri minuta u toalet u putničkoj kabini, saopšteno je iz JR Central-a.

Pravila kompanije nalažu da, ako se vozači ne osećaju dobro, onda moraju da kontaktiraju svoj komandni centar za transport. Takođe je dozvoljeno da traže od konduktera da preuzme kontrolu, ali samo ako kondukter ima vozačku dozvolu.

Vozač i kondukter sada se suočavaju sa mogućim disciplinskim merama, poručuju iz te železničke kompanije.

„To je bio krajnje neprimeren čin. Izvinjavamo se”, izjavio je visoki zvaničnik Masahiro Haiacu novinarima.

Japanske železnice, poznate po efikasnosti, strogo su regulisane visokim bezbednosnim standardima, a nesreće na železnici su retke.

Poslednji veći incident dogodio se 2005. godine kada je voz iskočio iz šina u zapadnom gradu Amagasaki, usmrtivši 107 ljudi.

Japanska mreža železničkih vozova „Šinkansen” nikada u svojoj 57-godišnjoj istoriji nije imala nesreću, navodi Tanjug.

Komentari3
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

dr Slobodan Devic
Pretpostavljam da je masinovodja trebao da se uneredi u kabini vozaca (cuj, 'kokpit") i da bi onda sve bilo u redu??? Po meni, krive su japanske zeleznice sto nisu predvidele ovakav slucaj; ali, ovo je slucaj koji ce ih mozda ponukati sta da se radi u ovakvoj situaciji. Sta ako vozac dobije infarkt??? Ne samo da je (silom prilika) pokazao manjkavost sistema, vec je i ponudio najbolje moguce resenje - obuka konduktera koji u slucaju nuzde mogu da dovezu voz do sledece stanice ...
Dana
Tako je doktore
Пантелија
На тренутак се сетих несретног Мехе Омеровића. Али њега је спасао посланички имунитет.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.