Sreda, 08.12.2021. ✝ Verski kalendar € Kursna lista

Stiže četvrta generacija „fabije”

Instagram/ŠKODA AUTO Official

Došao je red za smenu generacija modela češke fabrike koji u Srbiji ima veliki broj poklonika i kupaca.

Iako je već s prvom generacijom, predstavljenom krajem prošlog veka, osvojila tržišta većeg dela Evrope, „fabija“ čiji je početak prodaje predviđen za sam kraj ove godine, nije samo kozmetički doteran, već je privlačni novi dizajn uklopljen u celokupni stil brenda.

„Fabija” u prodaju stiže s pet verzija benzinskih motora i sa znatno većim dimenzijama što se odražava kod međuosovinskog rastojanja i prostora prtljažnika.

Na tržište će stići s ponudom dva motora u pet verzija. Startni je sa tri cilindra u benzincu snage 65 ili 80 KS. Isti takav motor, ali uz pomoć turbine “fabijinu” snagu diže na 95 ili 110 „konja”. Na kraju, za one željne sportskih utisaka tu je turbo motor zapremine 1,5 litara sa 150 KS. Motori najmanje snage imaju u ponudi isključivo petostepene manualne menjače, dok je kod verzije od 110 KS u ponudi šestostepeni ručni menjač kao i menjač sa sedam brzina i automatikom. Najsnažniji model dolazi isključivo s automatskim menjačem.

„Fabija” četvrte generacije donosi i veće dimenzije. Vidljivo je to po međuosovinskom razmaku od 2,56 metara što je čak devet centimetara više od današnjeg primerka, a volumen prtljažnika je sa 330 povećan na 380 litara. Dužina modela je 4108 mm, širina 1780  a visina 1459 mm.

Svi su modeli maksimalno ekološki pripremljeni, potrošnja im je od pet do 5,6 litara. Model od 110 KS ima maksimalnu brzina 205 km/č, ubrzanje od 0 do 100 km/č je 9,7 sekundi, a prosečna potrošnja svega pet litara. Emisija CO2 je 114 g/km, što je za jedan benzinac ove snage sasvim solidan limit.

Za sada nije poznato kakva će biti paleta cena, ali s obzirom na rast dimenzija kao i na bolju opremljenost baznih modela, logično bi bilo povećanje od oko deset odsto u odnosu na aktualni model.

Komentari0
Molimo vas da sе u komеntarima držitе tеmе tеksta. Rеdakcija Politikе ONLINE zadržava pravo da – ukoliko ih procеni kao nеumеsnе - skrati ili nе objavi komеntarе koji sadržе osvrtе na nеčiju ličnost i privatan život, uvrеdе na račun autora tеksta i/ili članova rеdakcijе „Politikе“ kao i bilo kakvu prеtnju, nеpristojan rеčnik, govor mržnjе, rasnе i nacionalnе uvrеdе ili bilo kakav nеzakonit sadržaj. Komеntarе pisanе vеrzalom i linkovе na drugе sajtovе nе objavljujеmo. Politika ONLINE nеma nikakvu obavеzu obrazlaganja odluka vеzanih za skraćivanjе komеntara i njihovo objavljivanjе. Rеdakcija nе odgovara za stavovе čitalaca iznеsеnе u komеntarima. Vaš komеntar možе sadržati najvišе 1.000 pojеdinačnih karaktеra, i smatra sе da stе slanjеm komеntara potvrdili saglasnost sa gorе navеdеnim pravilima.
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Komentar uspešno dodat!

Vaš komentar će biti vidljiv čim ga administrator odobri.

Овај веб сајт користи колачиће

Сајт politika.rs користи колачиће у циљу унапређења услуга које пружа. Прикупљамо искључиво основне податке који су неопходни за прилагођавање садржаја и огласа, надзор рада сајта и апликације. Подаци о навикама и потребама корисника строго су заштићени. Даљим коришћењем сајта politika.rs подразумева се да сте сагласни са употребом колачића.